کد خبر : 1389338 | 02 بهمن 1395 ساعت 20:27 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده سایپا،پارسه و صالحین در دفتر داورزنی

سرپرست تیم والیبال سایپا در گفت و گویی اعلام کرد که این باشگاه قصد دارد در جلسه ای با رییس فدراسیون والیبال به تعاملی دو طرفه برای ادامه دادن به لیگ برسد.

نماینده سایپا،پارسه و صالحین در دفتر داورزنی

به گزارش "ورزش سه"، دستور سازمان لیگ فدراسیون والیبال به سایپا برای بازی مجدد با تیم صالحین ورامین  با مخالفت نارنجی ها روبرو شد و آنها زیر بار انجام این دیدار نرفتند. این مخالفت ها تا جایی ادامه پیدا کرد که سایپایی ها اعلام کردند از لیگ کنار خواهند رفت و به همین دلیل دیدار فردا این تیم مقابل صالحین ورامین لغو شد.

دقایقی پیش اعلام شد تصمیمات جدیدی در مورد این بازی گرفته شده که امید هاشمی سرپرست تیم والیبال سایپا در مورد آن می گوید: هیات مدیره باشگاه با دستور سازمان لیگ فدراسیون والیبال که ملزم کرده بود ما قطعا باید در دیداری که حق مان نبود به میدان برویم مخالف بود و ما این مساله را با فدراسیون در میان گذاشتیم. بازی روز فردا لغو شد اما با هماهنگی و تماس مدیر عامل باشگاه با رییس فدراسیون والیبال دو طرف به نقطه ای مشترک رسیدند.

هاشمی در ادامه گفت: فردا در دفتر رییس فدراسیون والیبال سرمربی 3 تیم سایپا، صالحین ورامین و پارسه جمع خواهند شد و به جمع بندی و تعاملی خواهند رسید که بدون تنش تیم ها به لیگ ادامه بدهند. ما در لیگ خواهیم بود اما قطعا فردا با شرایط جدید تری و با هماهنگی فدراسیون لیگ را ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها