کد خبر : 1389339 | 02 بهمن 1395 ساعت 20:28 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی‌های آینده حکم مرگ و زندگی را دارد

اکبری: قطع برق سالن ترفند خوبی نیست!

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: قطع برق سالن شهید گلعباسی ترفند خوبی نیست و فکر می کنم عادی شده باشد.

اکبری: قطع برق سالن ترفند خوبی نیست!

به گزارش "ورزش سه"،  پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان درخصوص پیروزی تیمش در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور برابر صالحین ورامین اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. انصافاً ما در ست اول غافلگیر شدیم، چون ورامینی‌‌ها خیلی خوب بازی کردند. با وجود اینکه جلو هم افتادیم، اما در نهایت بازنده شدیم.

وی ادامه داد: بارها از بازیکنانم درخواست کردم که اشتباهات فردی کم شود و زمانی که این کار را کردیم بازی تحت کنترل ما قرار گرفت و در مجموع برنده بازی شدیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان خاطرنشان کرد: در مجموع بازی حساس و قشنگی بود. به عقیده من تیم‌هایی که برای حضور در پلی‌آف تلاش می کنند مقابل حریفان خود انتحاری بازی می‌کنند تا در جمع ۸ تیم برتر باشند که این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

اکبری درخصوص قطع برق سالن شهید گل‌عباسی ورامین تصریح کرد: همه می‌دانند و فکر می‌کنم عادی شده باشد، اما ترفند خوبی نیست. بازی باید جوانمردانه باشد. ورامینی‌ها تلاش می‌کنند بهترین بازی را انجام دهند و فکر نمی‌کنم نیازی به این کارها باشد!

وی درخصوص بازی هفته آینده تیمش برابر هاوش گنبد، عنوان کرد: گنبد تیم خوبی است و هر چند که شانسی برای حضور در پلی‌آف ندارد، اما انگیزه برای بازی کردن برابر پیکان را دارند. تمام بازی‌‌های آینده ما حکم مرگ و زندگی را برای حریفانمان دارد.

دیدگاه‌ها