کد خبر : 1389394 | 03 بهمن 1395 ساعت 08:49 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

روحیه خوبی برای حضور در جام تختی نداشتم

فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ایران در جام تختی گفت: با توجه به نتایجی که در مسابقات جهانی کسب کردم، آمادگی و روحیه خوبی برای این رقابت‌ها را نداشتم.

روحیه خوبی برای حضور در جام تختی نداشتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، یوسف قادریان در خصوص حضور در رقابتهای بین المللی جام تختی گفت: سطح این مسابقات خوب بود و کشورهای گرجستان، ترکیه، ارمنستان و اوکراین نفرات نسبتا خوبی را در ترکیب داشتند. ضمن اینکه تیم ایران هم با نفرات خوبی گام به این مسابقات گذاشت که در نهایت توانست قهرمان شود.

 

وی ادامه داد: به شخصه با توجه به عملکردم در رقابتهای جهانی اوزان غیر المپیکی روحیه لازم برای حضور در این رقابت‌ها نداشتم، اما خوشبختانه توانستم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشم. البته برای مسابقات جهانی هم آمادگی خوبی داشتم، اما چند اشتباهات بچه‌گانه‌ باعث ناکامی من شد.

 

فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ایران در خصوص رقابت‌های تیم به تیم گفت: مزیت برگزاری مسابقات با این روش این است که اگر یک کشتی‌گیر در مسابقه اول شکست بخورد، باز هم می‌تواند در دورهای بعدی کشتی بگیرد. البته اگر قرار باشد این روش ملاک انتخاب نفرات تیم ملی باشد، کار بسیار سخت می‌شود چون نفرات مدعی به صورت رو در رو با یکدیگر کشتی نگرفتند.

 

قادریان در پایان درباره حضورش در وزن ۸۰ کیلوگرم گفت: فعلا قصد تغییر وزن را ندارم و همچنان در این وزن خواهم ماند.

دیدگاه‌ها