کد خبر : 1389440 | 03 بهمن 1395 ساعت 11:40 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی وضعیت گلزنان و گلسازهای لیگ 

آقای گل، در فکر شکستن طلسم گل‌نزنی

با آغاز بازی های هفته هجدهم لیگ برتر، آقای گل لیگ برتر به دنبال شکستن طلسم سه هفته ای خود است و بهترین گلسازها نیز با رقابتی سایه به سایه در فکر تثبیت صدرنشینی خود هستند.

آقای گل، در فکر شکستن طلسم گل‌نزنی

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته هجدهم لیگ برتر از امروز آغاز می شود و بهترین گلزنان و گلسازهای لیگ برای تیم های خود به میدان می روند، ستاره های گلساز و گلزن لیگ در فاصله 12 هفته ای تا پایان بازی ها، با رقابتی تنگاتنگ به دنبال کسب صدرنشینی هستند. 


با بررسی بهترین گلزن ها و گلسازهای لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه" باشید: 


بهترین گلزن ها


ساسان انصاری – 12 گل 


یکی از بهترین های لیگ شانزدهم که از هفته پنجم برای فولادی ها به میدان رفت خیلی زود توانست انواع و اقسام رکوردها را از آن خود کند و در 10 بازی پشت سر هم برای تیمش گلزنی کند و با 12 گل در صدر جدول بایستد، البته انصاری در سه بازی اخیر نتوانسته برای تیمش کاری از پیش ببرد و مهم ترین نکته برای او در دیدار روز آینده برابر ذوب آهن شکستن این طلسم است. 


مرتضی تبریزی – 9 گل 


کاپیتان دوم ذوبی ها نیز از میانه های لیگ موتور گلزنی خود را روشن کرد، او از هفته پنجم راه افتاد و در دیدارهایی که برای تیمش به میدان رفت موفق شد خود را 9 گله کند، تبریزی که در دیدار ماقبل آخر ذوبی ها محروم بود و در بازی اخیر این تیم نیز نتوانست گلزنی کند پس از جدایی مهاجمان این تیم، از آغاز لیگ بار اصلی خط حمله را به دوش داشت و روز آینده در دوئلی سخت با آقای گل لیگ به دنبال کم کردن فاصله خود با اوست. 


مهدی طارمی – 8 گل 


پس از بازی های نصف و نیمه آقای گل فصل قبل در ابتدای لیگ برای پرسپولیسی ها، او از میانه ها به عنوان یکی از بازیکنان اصلی این تیم در ترکیب قرار گرفت می توانست جسته و گریخته از شم گلزنی خود استفاده کند، حالا طارمی به عنوان یکی از مهمترین مهره های برانکو در دیدار روز آینده مقابل گسترش فولاد به دنبال بیشتر تعداد گل های خود است، طارمی این روزها در گلسازی نیز فعالیت ویژه ای دارد. 

 

1174996


محمد قاضی – 7 گل


مهاجم اول نفتی ها که در بازی های اخیر این تیم نتوانسته اقدام به گلزنی کند نیز یکی از بازیکنانی است که در صدر جدول گلزن ها قرار دارد، قاضی که لیگ شانزدهم را در بهترین حالت آغاز کرد پس از آغاز بازی های دور برگشت به دنبال آن است تا با ادامه روند گلزنی، خود در صدر خطرناک ترین مهاجمان نگه دارد. 


بهترین گلسازها 


ایمان مبعلی – 7 پاس گل

 
مهندس نفتی ها در لیگ شانزدهم بازی های خاطره انگیزی را برای تیمش انجام داد، مبعلی که در بازی های فراوانی با پاس های خود جهت جریان بازی را عوض کرده تاکنون با 7 پاس گل به عنوان بهترین گلساز لیگ شناخته می شود، بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات نیم فصل نیز یکی دو تیم را خواهان سفت و سخت خود می دید. 


محمد ایرانپوریان – 6 پاس گل 


کاپیتان دوم تراکتوری ها بدون تردید در لیگ شانزدهم بهترین بازی های دوران ورزشی خود را به نمایش گذاشت، او علاوه بر اینکه 5 بار برای تیمش گلزنی کرده 6 بار نیز با پاس های خود دیگر بازیکنان تیم را در معرض گلزنی قرار داده و تاکنون به عنوان دومین گلساز برتر لیگ شناخته می شود. 


احسان حاج صفی – 5 پاس گل 

 

1174997


مدافع ملی پوش سپاهانی ها بعد از بازگشت به جمع همبازیان سابق خود توانسته بازی های درخشانی را به نمایش بگذارد، او که در گلزنی هم برای سپاهانی ها موفق ظاهر شده، 5 بار با پاس های فوق العاده خود، برای مهاجمان تیم موقعیت گلزنی ایجاد کرده و توانسته نام خود را به عنوان یکی از بهترین گلسازهای لیگ مطرح کند.

دیدگاه‌ها