کد خبر : 1389477 | 03 بهمن 1395 ساعت 13:10 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

میشا زورف:

نمی‌دانم چطور اندی ماری را شکست دادم

تنیسور آلمانی که در تنیس اپن استرالیا اندی ماری را شکست داد اظهار کرد نمی‌داند چطور موفق به انجام این کار شده است.

نمی‌دانم چطور اندی ماری را شکست دادم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اندی ماری که در فصل قبل عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته بود، در نخستین گرند اسلم ۲۰۱۷ در راند چهارم برابر میشا زورف شکست خورد و از این رقابت‌ها حذف شد. 

 

زورف که این بازی را سه بر یک برد، در این‌باره گفت: نمی‌دانم چگونه این کار را انجام دادم. تنها سرویس زدم و پیش رفتم. در پایان بازی هیجان زده بودم. مردم اینجا هستند اما باید تمرکزم را حفظ می‌کردم. سخت تلاش کردم که آرامشمم را حفظ کنم. از اینکه خانواده‌ام اینجا بودند، بسیار خوشحالم. همه چیز برای من جدید و کمی غیرواقعی است. شبیه یک رویا.

 

او در ادامه درباره برادرش الکساندی زورف که در این رقابت‌ها حضور دارد نیز گفت: برادرم مرتبا به من روحیه می‌دهد. مرا تشویق می‌کند که بهتر عمل کنم. او هنوز در رنکینگ جهانی از من بالاتر است.

 

زورف پیش از بازی اعلام کرده بود اگر اندی ماری بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد، او شانسی برای صعود ندارد.

 

 

در سوی دیگر، اندی ماری نیز درباره این شکست گفت: او تصمیمات خوبی در حین بازی گرفت و واکنش‌های خوبی داشت. شایسته پیروزی بود و بسیار خوب بازی کرد. باید سرویس‌های بهتری می‌زدم. در پایان بازی تلاش کردم انرژی بیشتری داشته باشم. زورف تمامی اشتباهاتش را جبران کرد. می‌خواستم در این مسابقات به مراحل بالاتر بروم. شکست سختی برای من بود. در حال حاضر ناراحت هستم. او خیلی خوب بازی کرد.

 

در رقابت‌های این دور تنیس اپن استرالیا، شگفتی زیادی رقم خورد و دو تنیس‌باز برتر رقابت‌ها، در مراحل اولیه حذف شدند. نواک جوکوویچ نیز روز پنجشنبه در راند سوم بازی‌ها حذف شده بود.

دیدگاه‌ها