کد خبر : 1389503 | 03 بهمن 1395 ساعت 13:48 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

ببریم خوشحالی می کنم؛

ویسی: قرار نیست دوباره امتیاز بدهیم

سرمربی تیم سپاهان می گوید که در بازی قبل ناسزاهای برخی هواداران باعث به هم ریختن شرایط جسمی او شده است.

ویسی: قرار نیست دوباره امتیاز بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


قرار نیست دوباره در ابتدای فصل امتیاز بدهیم


در نیم فصل دوم هستیم و قرار نیست مانند نیم فصل نخست امتیازات را از دست دهیم. بعد از مدتی از اینکه اینجا (اهواز) هستم حس بسیار خوبی دارم.


نگاه ما به بالای جدول است


با توجه به شرایط جدول نگاه ما به بالای جدول است. فردا منتظر یک دیدار خوب و سخت هستیم و ما به دنبال پیروزی در این دیداریم تا جایگاه خودمان را مستحکم کنیم.


ببریم خوشحالی می کنم


پورموسوی مربی خوب و با استعدادی است. در همه جای دنیا رسم است وقتی مربی جابه‌جا می‌شود زمانی که مقابل تیم قبلی خود بازی می‌کند وقتی به پیروزی می‌رسد خوشحالی می‌کند و من هم خارج از این قاعده نیستم. فوتبال حرفه‌ای است و من خوشحالم که مقابل تیم خوب استقلال خوزستان بازی خواهم کرد. بعد از رفتن من تیم استقلال خوزستان وارد حاشیه شده و مشکلاتی برایش پیش آمده است. این تیم بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد. امیدوارم در ادامه راه بتواند نتایج خوبی کسب کنم.


با زدو بندها می جنگم


زمانی که من در دیدار گذشته به بیمارستان رفتم علاقه‌مندان سپاهان از من دیدن کردند. آنها طرفداران واقعی این تیم هستند اما برخی برای من حاشیه‌سازی می‌کنند. در دقیقه 15 بازی هفته گذشته‌مان تعدادی از هواداران به من و بازیکنان ناسزا گفتند اما من می‌ایستم و با زد و بندهایی که پشت سرم هست می‌جنگم.


تیم من سپاهان است و با همین تیم ادامه می دهم


از مسئولان صنعت نفت آبادان بابت پیشنهادشان تشکر می‌کنم اما اکنون تیم من سپاهان است و در این تیم به کارم ادامه خواهم داد.

دیدگاه‌ها