کد خبر : 1389526 | 03 بهمن 1395 ساعت 17:15 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

قهرمانی نیم‌فصل، تضمینی برای قهرمانی رئال؟

قهرمان نیم فصل در لالیگا همیشه در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر نمی‌برد که این موضوع موجب نگرانی هواداران مادریدی شده است.

قهرمانی نیم‌فصل، تضمینی برای قهرمانی رئال؟

به‌ گزارش "ورزش سه"، رئال‌ مادرید روز گذشته در هفته‌ نوزدهم لالیگا برابر مالاگا دو بر یک پیروز شد و توانست قهرمان نیم فصل شود. البته این قهرمانی نه برای تیم و نه برای هواداران ارزشی ندارد. آمار نشان می‌دهد تنها ۵۲.۴۹ درصد تیم‌هایی که قهرمان نیم فصل شدند، در انتها نیز با صدرنشینی لالیگا را به پایان رساندند.

آمار سفید پوشان در این زمینه البته بهتر است. رئال ۳۴ بار قهرمان نیم فصل شده که توانسته ۲۳ قهرمانی نیم فصل را به جام در پایان فصل تبدیل کند، یعنی ۶۷.۶۴ درصد. آخرین قهرمانی این تیم به فصل ۱۲ – ۲۰۱۱ برمی‌گردد.

 

 

1174881

 

 

شکست ناپذیری رئال‌ مادرید در ۴۰ بازی پیاپی با قهرمانی اوندسیما در لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها همراه بود اما هواداران پس از دو شکست هفته‌ گذشته، از تکرار اتفاقات دو فصل گذشته می‌ترسند.

 

در آن سال رئال تحت هدایت کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها قهرمان شد اما در نهایت نتوانست قهرمان لالیگا شود. آخرین باری که رئال قهرمان نیم فصل شد(فصل 2014-2015)، نتوانست فصل را با قهرمانی به پایان برساند و جام به بارسلونا رسید.

دیدگاه‌ها