کد خبر : 1389534 | 03 بهمن 1395 ساعت 16:01 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیری آنری در ستون خود در سان مطرح کرد

درخواست ویژه اسطوره آرسنال از اوزیل

مسوت اوزیل در دوراهی ماندن یا جدایی از آرسنال گرفتار شده است. او پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت کرده ولی برای پذیرفتن آن تردیدهایی جدی دارد.

درخواست ویژه اسطوره آرسنال از اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل چهارمین فصل حضورش در آرسنال را سپری می کند و یک بازیکن بی جانشین در جمع توپچی های لندن محسوب می شود.

او چندی پیش در مصاحبه با نشریه کیکر گفته بود که شرطش برای ماندن در آرسنال، ادامه حضور آرسن ونگر است؛ در حالیکه گفته می شود ونگر آخرین سال حضورش در آرسنال را سپری می کند.

 

 

1163785

 

 

تیری آنری، اسطوره فرانسوی آرسنال که معمولا از منتقدین جدی اوزیل محسوب می شود، در بخشی از ستون خود در نشریه سان نوشت:« اوزیل گفته است که قبل از تمدید قراردادش می خواهد از آینده ونگر مطلع شود. من هوادار آرسنال هستم و به همین دلیل می خواهم او در این تیم بماند اما حال او را درک می کنم. من هم در سال ۲۰۰۷ زمانی که به بارسلونا رفتم چنین شرایطی داشتم.

قرارداد ونگر رو به اتمام بود و من از برنامه های او خبر نداشتم. مردم می گویند مسوت تنها به پول اهمیت می دهد و قرارداد ونگر تنها برای رد گم کردن است. ما از این موضوع مطمئن نیستیم. باید به اوزیل اعتماد کنیم. باید به حرف او احترام بگذاریم.

مسوت با آلمان قهرمان جهان شده اما در رده باشگاهی تنها یک بار با رئال مادرید قهرمان لیگ شده است. او می خواهد جام های بیشتری  فتح کند اما او می تواند به این خواسته در آرسنال دست یابد. برای همین او را به ماندن در آرسنال و تبدیل شدن به اسطوره این باشگاه تشویق می کنم. مسوت، با آرسنال قهرمان بشو و بخشی از آینده باشگاه باش. تنها مرد پاس گل نباش بلکه کسی باش که تیم را به جلو می برد. او می تواند این کار را با الکسیس سانچز بکند.»

 

دیدگاه‌ها