کد خبر : 1389552 | 03 بهمن 1395 ساعت 15:42 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل رو در روی مدعیان آقای گلی

2 مدعی اصلی آقای گلی لیگ شانزدهم که طی هفته‌های اخیر در گلزنی ناکام بوده‌اند این هفته در ورزشگاه فولادشهر روبروی هم قرار می‌گیرند.

تقابل رو در روی مدعیان آقای گلی

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری با 12 گل آقای گل فعلی لیگ شانزدهم است و مرتضی تبریزی با سه گل کمتر نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده او در جدول گلزنان به حساب می‌آید.


این 2 رقیب به بهانه دیدار این هفته تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در تقابلی مستقیم با یکدیگر به رقابت ادامه خواهند داد. انصاری تلاش می‌کند تا با افزایش شمار گل‌هایش خود را از دسترس تبریزی و دیگر مدعیان دور نگه دارد و تبریزی سعی خواهد کرد تا عقب‌ماندگی خود را نسبت به آقای گل فعلی جبران نماید.


2 مدعی آقای گلی لیگ شانزدهم البته در هفته‌های اخیر روی دور ناکامی بوده‌اند. آخرین گل تبریزی در لیگ برتر در هفته سیزدهم وارد دروازه ماشین‌سازی شده است. به عبارت دیگر، کاپیتان سوم ذوب‌آهن در چهار هفته اخیر لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است. البته تبریزی در هفته پانزدهم به خاطر محرومیت بازی نکرد.


آخرین گل انصاری هم در هفته چهاردهم از روی نقطه پنالتی وارد دروازه نفت آبادان شده تا روند گلزنی‌های متوالی این مهاجم نیز در سه هفته اخیر متوقف شده باشد. ناکامی در به ثمر رساندن گل در دور برگشت تنها منحصر به انصاری نیست بلکه به طور کلی شامل حال خط حمله فولاد می‌شود که در 2 مسابقه پشت سر گذاشته‌ شده در نیم‌فصل دوم هیچ گلی وارد دروازه حریفان نکرده است.

دیدگاه‌ها