کد خبر : 1389555 | 03 بهمن 1395 ساعت 16:41 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

به دو مدافع وسط نیازمندیم 

دردمشترک ویسی و پورموسوی در بازی فردا

هر یک از تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در تقابل رو در روی این هفته خود یکی از مدافعان میانی‌شان را در اختیار ندارند.

دردمشترک ویسی و پورموسوی در بازی فردا

به گزارش "ورزش سه"،  استقلال خوزستان و سپاهان در حالی از هفته هجدهم لیگ برتر با یکدیگر دیدار می‌کنند که یک وجه اشتراک مهم با هم دارند و آن اینکه هر 2 تیم یکی از مدافعان اصلی خود را در این دیدار در اختیار ندارند.


محمد طیبی به خاطر کارت قرمزی که در بازی با استقلال تهران دریافت کرد اجازه همراهی تیمش را در دیدار برابر سپاهان ندارد. شجاع خلیل‌زاده اما به خاطر محرومیتی که کمیته انضباطی برای او در نظر گرفته مجاز به شرکت در این مسابقه نیست. مدافع سپاهان در دیدار با نفت تهران از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اخراج شد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشخیص داد که او باید سه جلسه محرومیت انضباطی را هم پشت سر بگذارد. با این حکم، شجاع در چهار مسابقه اجازه همراهی سپاهان را ندارد که دیدار با استقلال خوزستان سومین جلسه از این محرومیت چهار جلسه‌ای است.


پس از پیوستن سیدجلال عبدی از همین تیم استقلال خوزستان به سپاهان و به کار گمارده شدن او در سمت راست خط دفاعی، عبدالله ویسی در غیاب مدافع محروم تیمش از زوج عارف غلامی و موسی کولیبالی در قلب خط دفاعی بهره می‌گیرد.


سیروس پورموسوی اما کار سخت‌تری برای چینش خط دفاعی تیمش دارد زیرا علاوه بر محرومیت کاپیتان طیبی، عزت‌الله پورقاز نیز در نقل و انتقالات زمستانی به سایپا پیوسته تا سرمربی استقلال خوزستان در پُست دفاع میانی دچار مضیقه باشد.

دیدگاه‌ها