کد خبر : 1389603 | 03 بهمن 1395 ساعت 18:21 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

جوانگرایی استقلال با یک کاپیتان باتجربه

خبر خوب احتمالاً برای هواداران تیم استقلال قبل از بازی امروز، بازگشت مجدد کاپیتان اول آبی‌ها به دروازه این تیم بود.

جوانگرایی استقلال با یک کاپیتان باتجربه 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی که با سکوت عجیب و بدون حاشیه مجدداً توانست درون دروازه استقلال قرار بگیرد، البته عملکرد قابل قبولی در آبادان داشت اما اکنون سؤال مهم را باید از کادرفنی استقلال پرسید؛ اینکه رحمتی به چه دلیل نیمکت نشین شد و چرا دوباره فیکس شد؟ آیا تک اشتباه حسین حسینی کافی بود که تمام آن شایعات و نقل قول‌های غیررسمی درباره خروج رحمتی از لیست آبی در نیم فصل این گونه تکذیب شود؟! در این میان تکلیف جوانگرایی و بنزین سبز چه خواهد شد؟ 


اگر همه شایعات و هیاهوها اینقدر بی مایه بود، چرا نباید از منصوریان پرسید که به چه دلیل تصمیم حضور رحمتی در مسابقه با استقلال خوزستان گرفته نشد و خیلی سئوال های دیگر که می‌توان عنوان کرد. آیا نیمکت نشینی رحمتی بیشتر به خاطر توجیه شکست استقلال در جام حذفی مقابل نفت نبود؟ 


پیروزی خوب استقلال در آبادان نشان می‌دهد که اگر جوانگرایی منصوریان همراه با تجربه‌هایی مثل رحمتی صورت بگیرد، آینده بهتری در انتظار استقلال و منصوریان خواهد بود. این نکته را هم نباید نادیده گرفت که اتفاقات چند هفته گذشته، ممکن است انگیزه‌های رحمتی را دوچندان کرده باشد، چیزی که در واکنش‌های او در مسابقه نفت آبادان مشخص بود.

دیدگاه‌ها