کد خبر : 1389606 | 03 بهمن 1395 ساعت 18:27 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: بضاعت قهرمانی نداریم

مجید جلالی سرمربی پیکان با لحنی غمگین در پایان دیدار مقابل تراکتورسازی اعلام کرد تیمش بضاعت قهرمانی ندارد.

جلالی: بضاعت قهرمانی نداریم

به گزارش "ورزش‌سه"، جلالی در نشست مطبوعاتی اعلام کرد که به دلیل بازی خوب و تاکتیکی بازیکنانش واقعا شرمنده آنهاست. 


حرف های سرمربی پیکان را بخوانید: 


شرمنده بازیکنام شدم
ما در مقابل تیمی که شاید شانس مسلم قهرمانی است خیلی خوب بازی کردیم. اینکه نتوانستیم نتیجه بگیریم شرمندگی‌ من مقابل بازیکنان‌مان را به دنبال دارد. هر چیزی که به آنها گفته بودم در زمین اجرا کردند و خیلی مسلط و خوب بازی کردند ولی متاسفانه بازنده از زمین خارج شدند.


بضاعت قهرمانی نداریم
دلیل اینکه چرا و چگونه توپ‌هایمان گل نمی‌شود را نمی‌دانم ولی این را می‌دانم کسی که پشتکار داشته باشد شانس با او همراه می‌شود. من خودم باورم نمی‌شود و بازی هایی که شکست خوردیم غیرمنصفانه بود و نمی‌توانم راضی باشم. امیدوارم تبدیل به تیمی شویم که از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم و به پیروزی برسیم. ما بضاعت قهرمانی نداریم ولی می‌توانیم با مدعیان قهرمانی رقابت کنیم.

 

مثل برنده ها بازی کردیم 
همیشه اینطور نیست بازیکنان ما بدون نقص کار را انجام بدهند و یک بر صفر بازنده شوند. به هر حال شانس هم دخیل است. به همه بازیکنان تبریک می‌گویم که آنها به اندازه یک تیم برنده بازی کردند و من قدردان آنها هستم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و موفق‌تر باشیم.


نیمکت نشینی منشا ربطی به پرسپولیس ندارد  
وی همچنین در میکسدزون ورزشگاه در خصوص علت بازی ندادن گادوین منشا و اینکه آیا او به دلیل داشتن پیشنهاد از پرسپولیس و از دست رفتن تمرکزش نیمکت نشین شده است،گفت: نیمکت نشینی او دلیل خاصی نداشت. منشا در یکی دو بازی اخیر عملکرد خوبی نداشته و به همین دلیل تصمیم گرفتم او را از ابتدا بازی ندهم. فکر نمی‌کنم پیشنهاد پرسپولیس روی او تأثیر گذاشته باشد.

دیدگاه‌ها