کد خبر : 1389743 | 04 بهمن 1395 ساعت 10:47 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

حجی زواره: هنوز دوست دارم مقانلو برگردد

مسعود حجی زواره معتقد است هنوز هم بیژن مقانلو بهترین گزینه تیم ملی است.

حجی زواره: هنوز دوست دارم مقانلو برگردد

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: دو رویداد سنگین را پیش‌رو داریم و بار سنگینی روی فدراسیون و تیم ملی است. من هنوز هم می‌گویم باید تیم‌ ‌ملی زیر نظر مقانلو باشد اما به قدری او را تخریب کردند که انتقادها باعث استعفای او شد. مقانلو را خسته کردند.

 

او خاطرنشان کرد: مقانلو مدال که می‌گرفت می‌گفتند وظیفه او است؛ اگر مدال نمی‌گرفت انتقاد می‌کردند. تنها فدراسیون از مقانلو حمایت کرد و خیلی‌ها دوست نداشتند او نتیجه‌ بگیرد. به قدری مربی خوب داخلی داریم که به مربی‌های خارجی نیاز نداریم.

 

حجی زواره در ادامه گفت‌: اگر دو سال حضور مقانلو در تیم‌ ‌ملی را رصد کنیم کم عنوان کسب نکرد. مقانلو بر نمی‌گردد اما به نظر ما مربی بزرگی از دست دادیم. المپیک خوب نتیجه‌ نگرفتیم. اما در جام جهانی اسبقی و یعقوبی آسیب‌دیده بودند و گزینه جایگزین کردیم که در سطح جام جهانی نبودند که به نظرم باعث شد ما نتوانیم نتیجه‌ بگیریم و در اصل بدشانس بودیم.

 

این قهرمان جهان با بیان این که دو گزینه بهترین گزینه برای تیم‌ ‌ملی هستند، اظهار کرد: به نظرم بی‌باک و مرتضی سلطانی گزینه‌های خوبی برای تیم‌ ‌ملی بودند. خانلر خانی هم می‌توانست مربی خوبی برای تکواندو باشد که البته سرمربی پاراتکواندو شده است. شرایط قهرمانی جهان واقعا متفاوت است برای تکرار قهرمانی باید تلاش زیادی کنیم. قهرمانی جهان جو متفاوت دارد و امیدوارم فدراسیون تکواندو بهترین تصمیم را بگیرد.

 

دیدگاه‌ها