کد خبر : 1389817 | 04 بهمن 1395 ساعت 15:50 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض‌های خداداد به جایی نرسید

سایپا 1 ـ سیاه جامگان 0؛ برد با دست و پای خلعت!

سایپا با تک گل محمدرضا خلعتبری 3 امتیاز این مسابقه را به خود اختصاص داد تا 17 امتیازی شود و بالاتر از سیاه جامگان در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد.

سایپا 1 ـ سیاه جامگان 0؛ برد با دست و پای خلعت!

به گزارش "ورزش سه"، تک گل این بازی توسط محمدرضا خلعتبری در دقیقه 47 و در شرایطی به ثمر رسید که داور در ابتدا اقدام به رد گل مهاجم نارنجی‌ها کرد اما با مشورت با کمکش دوباره این گل را پذیرفت.


هفته هجدهم لیگ شانزدهم، دوشنبه 04/11/95، ساعت 15، ورزشگاه دستگردی
داور: حسین زرگر                 کمک ها: مهدی الوندی، محمد راهی

اخطار: حسین بادامکی (51) از سیاه جامگان و محمدرضا خلعتبری(89) از سایپا

 

 

سایپا:

 

حامد لک، سیامک کوروشی، عزت الله پورقاز، حامد شیری، امید خالدی، روزبه شاه علیدوست، ایوب کلانتری(65 ابراهیم صادقی)، رضا جعفری، علیرضا علیزاده(81 امین جوادی مقدم)، علی قلی زاده(60 غلامرضا رضایی) و محمدرضا خلعتبری
سرمربی: حسین فرکی

 

سیاه جامگان:

 

محمد ناصری، رضا شربتی، سالار افراسیابی، محسن آقایی، وحید عسگری، مصطفی احمدی، حسین بادامکی(63 مرتضی رنجبر)، علیزضا جلیلی، محسن آذرباد، روح الله سیف اللهی و عباس عسگری(61 پیام ملکیان)
سرمربی: خداداد عزیزی

 

 

شرح گل:

 


1 ـ صفر(سایپا ـ 47): محمدرضا خلعتبری با فرار از قلب دفاع سیاه جامگان و بعد از سرنگونی مدافع مستقیم با محمد ناصری تک به تک شد و اولین گل بازی را به ثمر رساند. این گل در ابتدا پذیرفته نشد اما با اعتراض سایپایی‌ها و نظر کمک داور، برای سایپا ثبت شد.

 

 

1175529

 

 

دقایق حساس:

 

 

دقیقه 27 – ضربه ایستگاهی نارنجی پوشان توسط ایوب کلانتری نواخته شد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30 – سانتر نارنجی پوشان با ضربه سر خطرناک جعفری دروازه مشهدی ها را به خطر انداخت اما این توپ با برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت. 
دقیقه 31 – شوت روپای قلی زاده چیزی نمانده بود تا دروازه سیاه جامگان را باز کند اما این توپ توسط ناصری مهار شد.

دقیقه 43 – بهترین موقعیت نارنجی پوشان در این دقیقه از بین رفت و ضربه علیزاده با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 49 – حمله دیگری از سایپایی دروازه مشهدی ها را با خطر مواجه ساخت اما حرکت خلعتبری توسط ناصری مهار شد.

دقیقه 74: پاس عرضی روح الله سیف اللهی به ملکیان بهترین فرصت گلزنی را برای سیاه جامگان ایجاد کرد که واکنش حامد لک مانع از باز شدن دروازه سایپا شد.

دقیقه 77: در ضد حمله ای محمدرضا خلعتبری از نیمه زمین توپ را تا محوطه جریمه سیاه جامگان برد اما در حالیکه می توانست سایر هم تیمی های خود را صاحب توپ کند توپ را به بیرون از دورازه شوت زد.

دقیقه 85: روح الله سیف اللهی در محوطه جریمه سایپا در حالیکه موقعیت خوبی داشت اما با بی دقتی توپ را با اختلاف زیادی به اوت فرستاد.

دقیقه 90+2: ضربه زیبای محمد رضا خلعتبری از بالای دستان محمد ناصری عبور کرد ولی راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

 

شرح بازی:

 


دیدار سایپا و سیاه جامگان در شرایطی آغاز شد که با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند. تیم سایپا که در خانه بازی می کرد بازی را تهاجمی آغاز کرد و در طول نیمه اول تیم برتر میدان بود. آن ها در نیمه اول موقعیت های زیادی را ایجاد کردند ولی در رسیدن به گل ناکام ماندند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که تیم سایپا هم چنان به حملات خود ادامه می داد و خیلی زود روی یک صحنه مشکوک که با اعتراض تیم سیاه جامگان همراه بود محمدرضا خلعتبری موفق شد اولین گل خود را برای سایپا به ثمر برساند. پس از گل تیم میزبان سیاه جامگان بازی تا حدودی متعادل شد و در اواخر نیمه دوم تیم سیاه جامگان سعی داشت به گل تساوی دست یابد که واکنش های لک مانع از این کار شد. البته در دقایق پایانی تیم سایپا روی ضد حملات می توانست به گل دوم هم دست یابد که بی دقتی بازیکنان سایپا مانع شد و بازی با همان نتیجه 1 بر صفر به پایان رسید.

 

 

بهترین بازیکن:

 

 

محمدرضا خلعتبری علاوه بر گلزنی خطری دائمی روی دروازه سیاه جامگان بود و به عنوان یک بازیکن موثر نقش اصلی را در کسب 3 امتیاز این مسابقه داشت.

 

 

اتفاق ویژه:

 

 

گل سایپا بعد از سوت منفی داور، اعتراض شدید بازیکنان سایپا، دخالت کمک‌داور و البته در نهایت تغییر تصمیم اولیه داور به ثمر رسید که این مساله اعتراض شدید نیمکت سیاه‌جامگان را در پی داشت. در صحنه گل به نظر توپ به بازوی خلعتبری برخورد کرده بود که به نظر کمک داور این صحنه خطا نبود.

 

 

در حاشیه:

 


* ایوب کلانتری بازیکن نیم فصل اول سیاه جامگان خیلی زود مقابل تیم سابقش قرار گرفت.
* محمدرضا خلعتبری که فوتبال خود را از ابومسلم آغاز کرده اولین گل خود در سایپا را وارد دروازه یک تیم مشهدی کرد. 
* گزارشگر بازی اعلام کرد حسین فرکی در صورت باخت یا برد سایپا در پایان این دیدار از سمت خود استعفا خواهد داد.
* گل محمدرضا خلعتبری در شرایط جنجالی به ثمر رسید. داور ابتدا گل او را خطا تشخیص داد اما بعد از مشورت با کمک داور نظرش عوض شد. 
* در ابتدای مسابقه خداداد عزیزی خوش و بش گرمی با فرشاد فلاحت‌زاده همبازی سابقش در تیم ملی و حسین فرکی مربی سابقش انجام داد. 
* در غیاب ابراهیم صادقی روزبه شاه‌علیدوست کاپیتانی سایپا را برعهده دارد.
* حسین فرکی از سه بازیکن جوان در ترکیب اصلی نارنجی‌پوشان استفاده کرده و جعفری، علیزاده و قلی‌زاده از ابتدای بازی به میدان رفته‌اند.
* حسین بادامکی بازیکن سابق پرسپولیس مسن‌ترین بازیکن حاضر در این میدان است.

* مرتضی رنجبر برای جبران گل خورده در دقیقه 63 به میدان آمد و در ترکیب سیاه جامگان قرار گرفت.

* وحید عسگری بازیکن سیاه جامگان در اواخر نیمه دوم دچار مصدومیت شدیدی شد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. وی که در برخورد با دروازه بان خودی روی زمین بیهوش افتاد باعث نگرانی هم‌تیمی‌ها و بازیکنان سایپا را فراهم آورد. 
* خداداد عزیزی در صحنه برخورد عسگری و ناصری و وقفه بازی مشغول اعتراض به تیم داوری بود و احتمالا روی گل خلعتبری از آنها انتقاد می‌کرد.

دیدگاه‌ها