کد خبر : 1389891 | 04 بهمن 1395 ساعت 17:50 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

روند ما قطعا بهتر خواهد شد؛

دایی: تساوی عادلانه بود

سرمربی تیم نفت تهران معتقد است که با توجه به حضور این تیم در فینال مسابقات جام حذفی شانس بزرگی برای این تیم جهت رسیدن به سهمیه آسیایی وجود دارد.

دایی: تساوی عادلانه بود

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پدیده خراسان در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات آن ها شد.


دنبال مساوی نبودیم
فکر می‌کنم هر دو تیم بازی سختی را پشت سر گذاشتند و به دنبال رسیدن به پیروزی بودند. ما دنبال مساوی نبودیم و تمام تلاش خود را انجام دادیم تا در نیمه اول کار را تمام کنیم، اما متأسفانه موفق به گلزنی نشدیم.


تساوی عادلانه بود
در نیمه دوم نیز هر چقدر فشار آوردیم بهره‌ای نبردیم و در یک صحنه نیز خوش‌شانس بودیم که ضربه سر یوسفی از محوطه شش قدم تبدیل به گل نشد. در مجموع شاهد دیدار متعادلی بودیم و نتیجه تساوی عادلانه بود.
 

شانس بزرگی برای رسیدن به آسیا داریم
ما با حضور در دیدار نهایی جام حذفی یک شانس بزرگ داریم که بتوانیم با قهرمانی در این مسابقات به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. فارغ از فینال جام حذفی ما تلاش می‌کنیم در لیگ هم عملکرد بهتری داشته باشیم و موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیم.
 

روند تیم ما قطعا بهتر خواهد شد
ما در دو دیدار گذشته به هیچ‌ عنوان مستحق شکست نبودیم و مطمئن باشید در مسابقات آینده با کسب نتایج بهتر در جدول رده‌بندی صعود خواهیم داشت.
 

قضاوت داوری بسیار خوب بود
من به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم که در این هوای سرد و زمین نامساعد قضاوت بسیار خوبی انجام دادند.

دیدگاه‌ها