کد خبر : 1389956 | 04 بهمن 1395 ساعت 19:11 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی کارت زرد دوم را گرفت خودش را زد؛

ماهینی:10سال دیگر هم با رامین مشکلی ندارم

مدافع پرسپولیس می گوید از چند روز قبل گفته می شد که حریف گفته برای تراکتورسازی بازی خواهد کرد و آمده بودند تا فقط یک مساوی بگیرند اما امیدوارم همه تیم ها فقط برای خودشان بازی کنند.

ماهینی:10سال دیگر هم با رامین مشکلی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی مدافع تیم پرسپولیس بعد از برد تیمش مقابل گسترش فولاد صحبت های خود را با همدردی برای عوامل حادثه پلاسکو آغاز کرد:« واقعا در این چند روز چه در تمرین چه در خانه همه از این موضوع ناراحت بودند و وقتی عکس ها و فیلم های آن را می بینم واقعا ناراحت کننده است و امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد و از خدا برای خانواده های این عزیزان آرزوی آرامش دارم.»
او در مورد بازی امروز هم گفت:« گسترش فقط برای گرفتن مساوی به زمین آمده بود و همه کار کرد تا بازی مساوی شود اما خدا را شکر تیم ما آنقدر تیم هست که بتواند در تمام بازی ها به خصوص بازی های آزادی 3 امتیاز را بگیرد. همه دیدند امروز لیاقت 3 امتیاز را داشتیم و خوشبختانه به دست آوردیم.»


ماهینی در واکنشی جالب به صحنه کارت زرد دوم بازیکن گسترش فولاد می گوید:« گلویم درد گرفت آنقدر داد زدم که این دومین کارت بازیکن حریف بود و هر چه گفتیم فایده نداشت. اصلا وقتی کارت دوم را گرفت خودش را روی پیست داشت می زد اما داور می گفت نه آن که کارت گرفت شماره 5 بود. هی می گفتیم نه آن بازیکن موهایش فرفری بود این صاف است اما قبول نکرد.»


او در ادامه افزود:« قبل از بازی صحبت هایی مطرح بود که حریف گفته بود برای تراکتور بازی می کنیم و گسترش واقعا برای تراکتور بازی کرد و آمده بود فقط برای یک مساوی. امیدوارم در بازی های رو در روی تیم ها برای خودشان بازی کنند نه برای تراکتور.»


مدافع پرسپولیس در مورد دلیل اعتراضات شدید پرسپولیسی ها در بازی های اخیر هم گفت:«من فقط در آن صحنه اعتراض کردم که بازیکن حریف دومین کارت را گرفته بود اما در بقیه صحنه ها اعتراض عجیبی کسی نکرد.»


سوال همیشگی از ماهینی و این بار در غیاب رامین رضاییان. مشکلی بین شما دو نفر وجود دارد؟ او می گوید:« من و رامین هیچ مشکلی با هم  نه نداشته ایم، نه داریم و نه تا 10 سال بعد هم خواهیم داشت. ما یک تیم هستیم و همه برای قهرمانی می جنگیم. آقای برانکو تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند چه کسی بازی نکند اما مهم پرسپولیس است.»


او در مورد دو اخطاره های پرسپولیس هم گفت:« بچه های دو اخطاره زیاد هستند، پیش می آید و هر اتفاقی رخ بدهد خیر است.»


و ماهینی در پایان در مورد جا به جایی هایش در خط دفاعی می گوید:« برای من فرقی ندارد در کجا بازی کنم، راست، چپ، بالا، پایین. من را در هر جایی بگذارند بازی می کنم و در هر 4 منطقه دفاع می توانم بازی کنم.»

 

دیدگاه‌ها