کد خبر : 1389959 | 04 بهمن 1395 ساعت 20:13 | 70.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌توانستم به زور بگویم من را اخراج کنید

ابراهیم‌زاده: بله، دو کارت زرد گرفتم

مسعود ابراهیم‌زاده جدیدترین ملی‌پوش گسترش فولاد در پایان مسابقه توضیحاتی درباره دو اخطاری که در این بازی دریافت کرد داد.

ابراهیم‌زاده: بله، دو کارت زرد گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن که در مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرنگار ما صحبت می‌کرد، در این‌باره گفت: خیلی خوب مقابل پرسپولیس بازی کردیم و در دقیقه 75 گل خوردیم، بازی جان‌داری بود.


او درباره بازی دفاعی تیمش هم گفت: دفاعی نبودیم چون پرسپولیس تیم هجومی است. روی ضدحمله کار کرده بودیم یکی، دو ضدحمله هم داشتیم. آنها موقعیت صددرصدی آنچنانی نداشتند. یک موقعیت که دستشان آمد استفاده کردند و به گل رسیدند.


جالب اینکه ابراهیم‌زاده عقیده دارد سوت‌های صالحی به سود پرسپولیس بوده است. او می‌گوید: دو تیم از داوری ناراضی بودند و بیشتر به نفع پرسپولیس سوت زد حالا عمدا نه ولی 50 ـ 50 به نفع پرسپولیس بود و خیلی در جریان بازی تاثیرگذار نبود.

 

1175520


این بازیکن درباره دو اخطاری که در این بازی دریافت کرد گفت: نیمه اول من کارت گرفتم حالا نمی‌دانم به اسم من زدند یا نه؛ خطای اول کارت داشت اما خطای دوم به آن صورت صحنه خطرناکی نبود. دومی را هم به من کارت داد اما نمی‌دانم اولی را به اسم چه کسی ثبت کرده بود.


او در توضیح این اشتباه چنین می‌گوید: شاید آقای داور شماره پیراهن را اشتباه در کارت زردش ثبت کرده است، شاید هم شماره‌ها را اشتباه زده باشد اما به هرحال من دو کارت گرفتم البته نمی‌توانستم به زور بگویم که من دو کارته هستم و اخراجم کنید!

دیدگاه‌ها