کد خبر : 1390065 | 05 بهمن 1395 ساعت 10:00 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

بحران شدید مصدومیت در اردوی کهکشانی ها

رئال زیدان به سرنوشت رئال آنچلوتی گرفتار می شود؟

به نظر می رسد حالا زمانی فرا رسیده که هواداران رئال مادرید به جای تخریب فضای تیم، باید به حمایت همه جانبه از شاگردان زیدان بپردازند.​​​​​​​

رئال زیدان به سرنوشت رئال آنچلوتی گرفتار می شود؟

 

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به لیست بلندبالای مصدومان رئال مادرید، به نظر می رسد کهکشانی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برای ناپولی نیاز مبرمی به حمایت هواداران خود دارند.

 

بحران مصدومیت و توهین های هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو را می توان ماحصل دیدار ابتدای هفته رئال در برابر مالاگا دانست. در اواسط بازی، مارسلو و لوکا موردیچ به علت مشکلات عضلانی تعویض شده و در حالیکه بنزما در دقیقه 82 جای خود را به موراتا داد، مورد انتقاد بخش اعظمی از حاضران در استادیوم قرار گرفت.

 

 

1175348

 

 

گرچه با این شرایط هنوز هم بهانه هایی بری حمایت از شرایط زیزو و رئال مادرید وجود دارد زیرا آنها به تازگی رکورد 40 بازی بدون شکست را از آن خود کردند و علیرغم 2 باخت متوالی برابر سویا و سلتاویگو در لالیگا و کوپا، هنوز هم با 2 امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر نسبت به رقیب دیرینه بر صدر جدول لالیگا تکیه زده اند و از موقعیت خوبی برای قهرمانی در لالیگا بعد از 5 سال برخوردار هستند.

 

علیرغم نمایش غیرقابل قبول لوس بلانکوس برابر سلتا که منجر به شکست این تیم در دیدار رفت کوپا دل ری شد، این تیم با بحران بزرگ مصدومیت رو به رو شده است. آسیب دیدگی مودریچ و مارسلو بدان معناست که در حال حاضر 6 بازیکن مهم ترکیب ثابت رئال مادرید شامل گرت بیل، خامس رودریگز، دنی کارواخال و په په نیز از میادین دور هستتند و این در حالیست که بازیکنان فعلی رئال مادرید بر خلاف بسیاری از باشگاه ها درگیر مسابقات ملی نیستند.

 

 

1175037

 

 

پس با این شرایط، درک احساس سرخیو راموس و صحبت های او بعد بازی با مالاگا کار دشواری نیست. او که از رفتار هواداران با بنزما و رونالدو ناامید بود گفت: "درست در لحظاتی که در شرایط خوبی نیستیم و به حمایت هواداران نیاز داریم، آنها در مقابل ما قرار گرفته و لحظات دشواری را بر ما رقم می زنند".

 

 

1175041

 

 

کهکشانی ها بی شک در حال حاضر به همه عوامل کمکی اطراف خود نیاز دارند زیرا امکان فتح لالیگا بعد از سال 2012 و تبدیل شدن به اولین تیمی که بعد از میلان 1990 از قهرمانی خود در اروپا دفاع می کند، وجود دارد.

 

علاوه بر این، رئال در هفته جاری ماموریت دشواری برای جبران شکست 1-2 بازی رفت برابر سلتا در سفر به گالیشیا دارد. اما همانطور که زیدان نیز اشاره کرد، بزرگترین نگرانی رئال مادرید شرایط بنزما و رونالدو نیست.

 

 

1174331

 

 

زیزو در این خصوص گفت: "در حال حاضر شرایط مهاجمان من را نگران نمی کند و موضوع نگران کننده، بحران مصدومیت بازیکنان در خطوط مختلف است".

 

دیروز و به طور رسمی اعلام شد که مارسلو و مودریچ حدودا یک ماه از ترکیب کهکشانی ها دور خواهند بود و این بدان معناست که زیدان نمی تواند از آنها در دیدار برابر ناپولی که تنها 3 هفته به آغاز آن زمان باقی مانده، استفاده کند.

 

 

1166570

 

 

در مرحله گروهی، بسیاری بر این باور بودند که رئال مادرید از تکیه زدن بر جایگاه دوم جدول و قرار گرفتن پشت سر دورتموند رضایت دارد و برخورد با ناپولی که با پیروزی روز آخر برابر بنفیکا صدرنشین شد، حکایت از قرعه خوب لوس بلانکوس در مرحله یک هشتم می داد.

 

اگر فضای اردوی رئال مادرید به علت مصدومیت بازیکنان کلیدی ابری و مه آلود است، اما از آن سو رقیب ایتالیایی با بازگشت میلیک، مهاجم گلزن خود به تمرینات که 3 ماهی را به علت آسیب رباط صلیبی از دست داده بود، در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است.

 

گرچه ناپولی در ماه های اخیر به خوبی با غیبت مهاجم لهستانی خود کنار آمد و مرتنس با قرار گرفتن در پست مهاجم شماره 9 کاذب،عملکرد خیره کننده ای در ترکیب ناپولی از خود به نمایش گذاشت.

 

 

1175599

 

 

ستاره بلژیکی ناپولی که در ماه دسامبر موفق شد بعد از 42 سال، رکورد هت تریک در 2 بازی متوالی را از آن خود کند، تا به حال 12 گل برای این تیم به ثمر رسانده و این در حالیست که خوزه کایخون، مهاجم سابق رئال مادرید نیز عملکرد خوبی داشته و 8 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. این بدان معناست که که رقیب ایتالیایی در فاز هجومی از بازیکنان خطرناکی بهره می برد و در سفر 15 فوریه به مادرید چیزی برای از دست دادن ندارد.

 

پس با این شرایط و پذیرش افت کهکشانی ها بدون بازیکنان محوری خود، این تیم بیش از گذشته به حمایت هواداران خود نیاز دارند.

 

 

1162830

 

 

زیزو در این خصوص گفت: "همیشه هواداران رئال مادرید انتظار بالایی از تیمشان دارند و من به این موضوع واقف بوده و احساسات مردم را درک می کنم. اما با حجم از بازی های متوالی و مصدومیت های فراوان، گاهی این بازیکنان و سرمربی تیم نیاز به حمایت بی حرف و حدیث از حاضران در سانتیاگو برنابئو دارند".

 

بدون شک رئال مادرید در حال حاضر به شدت از بحران غیبت بازیکنان کلیدی خود ضربه خورده و حالا زمانی است که هوداران باید نقش ویژه خود در حمایت از این تیم را ایفا کنند.

 

منبع: سایت گل

 

ترجمه: آریا فاطمی مقدم

دیدگاه‌ها