کد خبر : 1390111 | 05 بهمن 1395 ساعت 12:56 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

حضور مهمانان جالب توجه در تمرین پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی در دیدار روز گذشته مقابل گسترش فولاد در دو گروه تمرینات ریکاوری و تاکتیکی خود را پشت سر گذاشتند.

حضور مهمانان جالب توجه در تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی امروز از ساعت 11 در استادیوم شهید کاظمی تمرین خود بعد از پیروزی مقابل گسترش فولاد را پشت سر گذاشت که فرزندان شهدای مدافع حرم مهمان ویژه آنها بودند که با هماهنگی مهرداد میناوند در آنجا حضور یافتند.


در ابتدای تمرین مهرداد میناوند دقایقی با برانکو ایوانکوویچ به صحبت پرداخت و ضمن توضیح در خصوص حضور این کودکان، پیروزی روز گذشته را نیز به سرمربی سرخ‌ها تبریک گفت.


* با توجه به سرمای هوا و بارش برف در شب گذشته، حدود 30 هوادار در تمرین امروز حضور یافته اند و از روی سکوها به تشویق بازیکنان این تیم مشغول بودند.


* برانکو ایوانکوویچ امروز نتوانست در اتاقش حضور یابد و این مساله ناراحتی او را در پی داشت. استادیوم شهید کاظمی در حال تجهیز است و اتاق کادرفنی نیز چنین شرایطی را دارد و این مساله باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ امروز دچار مشکل شود.


* طبق برنامه، بازیکنان پرسپولیس در دقایق ابتدایی تمرین در سالن وزنه حضور یافتند و به بدنسازی زیر نظر کادرفنی و مارکو پرداختند.


* گروه تصویربرداری برنامه خندوانه امروز در محل تمرین پرسپولیس حضور یافت و از برخورد کودکان شهدای حرم با بازیکنان و صحبت‌های صورت گرفته گزارش تهیه کرد.


* بازیکنانی که در دیدار برابر گسترش فولاد در ترکیب اصلی حضور داشتند، به ریکاوری پرداختند.


* گروه دیگر بازیکنان امروز بخش اصلی تمرین را انجام دادند و پس از بدنسازی و زدن وزنه در زمین چمن کار با توپ و بخش اصلی تمرین را برگزار کردند.

دیدگاه‌ها