کد خبر : 1390117 | 05 بهمن 1395 ساعت 12:21 | 92.1K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه انتقام از آقای داور 

تعظیم معنی‌دار طارمی به صالحی! (عکس)

روز گذشته داور مسابقه دو بار خطای محرز مدافعین گسترش را در محوطه جریمه روی مهدی طارمی ندید تا طارمی پس از گلزنی واکنش معناداری به تصمیمات داوری داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی این هفته‌ها بیشتر از هر تیم و بازیکنی قربانی تصمیمات داوری شده است؛ دیدار برابر فولاد خوزستان در هفته هفدهم یک پنالتی روی این بازیکن دیده نشد و در ادامه گل سالم او آفساید اعلام شد.


روز گذشته نیز مهاجم پرسپولیس دو بار در محوطه جریمه توسط مدافعین گسترش فولاد از ادامه حرکت بازماند ولی صالحی داور مسابقه اعتقادی به نشان دادن نقطه پنالتی نداشت؛ تصمیماتی که با اجماع نظر بسیاری از کارشناسان داوری کشور اشتباه بود.


اما در ادامه مهدی طارمی روی ارسال رامین رضاییان و شکل دادن یک حرکت ترکیبی با مکمل خود علی علیپور موفق شد گل پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر برساند؛ پس از به ثمر رساندن گل، طارمی که این روزها به شدت تحت تاثیر تصمیمات داوری قرار گرفته است، به شیوه ای غیرمعمول به تخلیه فشار ناشی از این تصمیمات پرداخت و پس از اینکه به همراه سایر هم تیمی های خود گلش را به روح آتش نشانان از دست رفته تقدیم کرد به سمت داور مسابقه رفت و با تعظیمی معنادار نسبت به دیده نشدن پنالتی اش در نیمه اول اعتراض کرد.


البته این رفتار طارمی هم تاثیری نداشت و در ادامه داور مسابقه دومین صحنه ای که به زعم کارشناسان می توانست پنالتی باشد را نیز ندید تا پرسپولیس و طارمی با همان یک گل این دیدار را به پایان برسانند.

 

1175641

 

1175642

 

1175644

 

1175643

دیدگاه‌ها