کد خبر : 1390260 | 05 بهمن 1395 ساعت 20:43 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

دخیا: از حضور در من یونایتد بسیار خوشحالم

داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی من یونایتد تاکید کرد که بازیکنان این تیم قصد دارند با عبور از سد هال سیتی به فینال جای حذفی جزیره راه پیدا کنند.​​​​​​​

دخیا: از حضور در من یونایتد بسیار خوشحالم

 

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در دیدار رفت و در خانه با 2 گل از سد هال سیتی گذاشتند و شانس مناسبی برای صعود به فینال دارند.

 

دخیا گفت: "بازی بسیار مهمی در پیش روی ما است زیرا با پیروزی، یک فینال دیگر در ویمبلی در انتظار ما خواهد بود. حضور در بازی فینال هدف اول تیم ماست. در اولدترافورد نمایش بسیار خوبی داشتیم و علیرغم زدن 2 گل، شانس های زیادی را نیز از دست دادیم.

 

علیرغم برتری با 2 گل، می دانیم در برابر هال سیتی کار دشواری در پیش رو داریم و تجربه دیدار برابر سیتی و وستهام نشان داد که در این رقابت ها هیچ دیداری آسان نیست. به شدت علاقمند به قهرمانی در جام حذفی هستم زیرا این مدال را در کارنامه ندارم و ما باید پیروز این دیدار باشیم چون منچستر یونایتد همیشه تشنه موفقیت است". 

 

 

1141607

 

 

دخیا همچنین در مورد شرایط خودش در یونایتد گفت: "احساس بسیار خوبی از بازی کردن برای یونایتد و تیم ملی دارم و باید این فرم را تا پایان فصل حفظ کنم. رکورد 17 بازی بدون باخت بسیار خوب است اما برای حفظ این روند باید تمرکز و شرایط خود را حفظ کنیم.

 

زمانی که پیروز باشید همه چیز خوب است و همه احساس خوشحالی می کنند پس باید برای ادامه این روند تمرکز خود را حفظ کنیم.

 

شرایط دفاعی ما بسیار خوب است اما کلید نتایج خوب ما، حفظ توپ بیشتر از گذشته است. حفط توپ باعث خلق موقعیت بیشتر برای ما و شانس های کمتر برای حریفان می شود".

دیدگاه‌ها