کد خبر : 1390623 | 07 بهمن 1395 ساعت 10:39 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

نظامی‌پور: طارمی بود، مهارش می‌کردیم

صبا پس از برد مقابل پیکان در دومین بازی‌اش مقابل ماشین‌سازی توانست با یک تساوی، یک امتیاز دیگر را به حساب خود واریز کند. آنها در این هفته با پرسپولیس صدرنشین بازی دارند و باید دید چه نتیجه‌ای را مقابل سرخپوشان تهرانی به دست خواهند آورد.

نظامی‌پور: طارمی بود، مهارش می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، امید نظامی مدافع تیم فوتبال صبا درباره دیدار با ماشین‌سازی و کسب یک امتیازشان گفت: در آن هوای سرد یک امتیاز گرفتن هم نتیجه خوبی است. در این بازی محتاط کار کردیم و هیچ فرصتی به حریف ندادیم اما باید در چنین بازی‌هایی گلزنی کنیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم که اگر مقابل تبریزی‌ها باهوش‌تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم آنها را شکست دهیم.


وی در ادامه گفت: بازی با ماشین‌سازی حساس بود اما نتیجه‌ تساوی برای ما بهتر از ماشین‌سازان بود، آنها اگر در این بازی ما را شکست می‌دادند 12 امتیازی می‌شدند و با ما هم امتیاز اما باز هم در انتهای جدول می‌ماندند چون تفاضل گل‌ صبا بهتر از آنهاست ولی ما با این یک امتیاز فاصله‌مان را با آنها بیشتر کردیم و خب به طبع این یک امتیاز برای صبا بهتر بود. 


او درباره بازی با پرسپولیس در هفته نوزدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: دیدار با پرسپولیس هم مانند همه بازی‌هاست و هیچ فرقی ندارد و اتفاق خاصی در بر ندارد. هر دو تیم به قصد کسب پیروزی مقابل هم حاضر می شوند اما این 3 امتیاز برای ما اهمیت بیشتری دارد چون کمک می‌کند که انتهای جدول کنده شویم.


مدافع صبا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا صبا در ادامه سقوط خواهد کرد گفت: مطمئن باشید که صبا گزینه سقوط نخواهد بود ما با 4 امتیازی که در این دو بازی کسب کرده‌ایم نتیجه ایده‌آلی به دست آورده‌ایم و در نیم فصل دوم جزو 7 تیم ابتدایی هستیم که نتایج خوبی کسب کرده‌اند. روز اولی که به این تیم آمدم و قرارداد امضا کردم به هدف آن به اینجا آمدم که کمک کنم تا این تیم در لیگ‌برتر بماند و به کمک تمام بچه‌های تیم امتیازات بسیاری را کسب کنیم. با همدلی و یکرنگی که در بین بازیکنان صبا وجود دارد، مطمئنا به این مهم دست پیدا خواهیم کرد. 


نظامی‌پور درباره عدم حضور عنایتی، حسن‌زاده و دهنوی، 3 بازیکن باتجربه تیم صبا در چند بازی اخیر می‌گوید: آقای عنایتی جزو بازیکنان بزرگ فوتبال ما هستند و هر کمکی که از دستشان برای بهتر شدن اوضاع بربیاید، انجام می‌دهند و آقای حسن‌زاده با مصدومیت مواجه شدند و با پزشک تیم تمرین می‌کنند تا خودشان را هر چه زودتر به تیم برسانند امیدوارم با حضور این بازیکنان باتجربه به روزهای خوب نزدیک شویم. 


او درباره کنترل مهدی طارمی در دیدار با پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این بازی 3 بازیکن اصلی‌اش (که طارمی هم یکی از آنهاست) را ندارد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم تا بتوانیم امتیازات این بازی را کسب کنیم. حضور طارمی کار را برای هر مدافعی سخت می‌کند اما مطمئنا اگر او در این بازی حضور می‌داشت با تمهیداتی که آقای مرفاوی در خط دفاع داشتند، اجازه نفوذ را به او نمی‌دادیم.

دیدگاه‌ها