کد خبر : 1390698 | 07 بهمن 1395 ساعت 15:09 | 76.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صبای قم

در روزی که پرسپولیس در تمام پست‌های خود با محرومیت بازیکن مواجه است، برانکو ایوانکوویچ کار سختی برای انتخاب یازده مرد ویژه‌ی خود برای دیدار با صبای قم پیش رو خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صبای قم

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات دیدار پرسپولیس برابر گسترش فولاد تبریز 3 محروم روی دست برانکو ایوانکوویچ گذاشت و البته او محسن ربیع خواه را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت تا تعداد غایبان تیمش در خط دفاعی با محرومیت سیدجلال حسینی به دو نفر برسد. فرشاد احمدزاده در خط میانی و مهدی طارمی در خط هجوم دیگر محرومان پرسپولیس برابر صبای قم محسوب می‌شوند.


علیرضا بیرانوند که به تازگی بار دیگر طعم پدر شدن را چشیده، این بار هم در قم وظیفه حراست از دروازه پرسپولیس را برعهده خواهد داشت و امیدوار است مقابل این حریف که در فاز تهاجمی قدرت چندانی ندارد به تعداد بازی‌های بسته ماندن دروازه‌اش بیفزاید.


بزرگترین معادله در خط دفاعی پرسپولیس با توجه به غیبت محسن ربیع خواه در سمت چپ و سیدجلال حسینی در دفاع میانی وجود دارد و به نظر می‌رسد این مساله انقلاب بزرگی در خط دفاعی این تیم شکل دهد و تنها رامین رضاییان را در پست تخصصی‌اش در زمین قرار دهد.


احتمال حضور صادق محرمی در پست دفاع چپ، محمد انصاری در دفاع میانی متمایل به سمت چپ در این حالت بزرگترین فرضیه برای خط دفاعی این تیم است که با حضور حسین ماهینی در دفاع میانی و رامین رضاییان در دفاع راست تکمیل می‌شود.


کمال کامیابی‌نیا، هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس با شرح وظایف بیشتری در خط دفاعی در این بازی برای سرخپوشان به میدان خواهد رفت و وظیفه برقراری هماهنگی میان خط دفاعی و جلوگیری از ضدحملات سریع حریف را در این بازی عهده‌دار خواهد بود.


در روزی که فرشاد احمدزاده به دلیل محرومیت غایب است، محسن مسلمان با پایان محرومیت یک جلسه‌ای به ترکیب بازگشته و احتمالا در کنار خود سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان را خواهد دید. این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که برانکو ایوانکوویچ اعتقادی به استفاده ولادیمیر پریمیوف نداشته باشد وگرنه وحید امیری یک خط عقب تر خواهد آمد تا در کنار دیگر هافبک‌ها وظیفه تغذیه علی علیپور و مهاجم اوکراینی را برعهده داشته باشد. در صورتی که برانکو ایوانکوویچ قصد استفاده از پریمیوف را نداشته باشد، وحید امیری در کنار علیپور مهاجمان پرسپولیس برابر صبای قم را شکل خواهند داد.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان (ولادیمیر پریمیوف)، وحید امیری و علی علیپور.


پرسپولیس در جمع نفرات نیمکت خود بوژیدار رادوشوویچ، حامد آقایی، رضا کرملاچعب، حمید طاهرخانی، الکسی پل یانسکی و احسان علوان زاده را نیز در اختیار دارد. 


دیدار دو تیم شنبه و از ساعت 16:50 در استادیوم یادگار امام (ره) قم برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها