کد خبر : 1390795 | 08 بهمن 1395 ساعت 00:06 | 63.4K بازدید | 0 دیدگاه

صعود منچستریونایتد به فینال جام اتحادیه انگلیس

منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل هال سیتی با نتیجه 2-1 شکست خورد اما با برتری 3-2 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد شد.​​​​​​​

صعود منچستریونایتد به فینال جام اتحادیه انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو که در دیدار رفت با نتیجه 2-0 هال سیتی را شکست داده بودند، در دیدار امشب مقابل هال حسابی به دردسر افتادند اما در نهایت توانستند به لطف گل سرنوشت ساز پل پوگبا، راهی مرحله بعد شوند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کند.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان منچستریونایتد هم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هال ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

بازی با همین روند در جریان بود که در دقیقه 34، هال سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای هررا روی بازیکن حریف، یک ضربه پنالتی نصیب هال کرد که تام هادلستون با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

1176150

 

 

در دقایق پایانی نیمه اول، بازیکنان یونایتد تلاش کردند تا گل خورده را جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد و هال نیمه اول را با برتری 1-0 به رختکن رفت.

 

نیمه دوم را یونایتدها بهتر آغاز کردند و چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما این اتفاق رخ نداد. برتری این تیم ادامه داشت تا اینجا سرانجام در دقیقه 66، پل پوگبا قفل دروازه هال سیتی را باز کرد.

 

روی همکاری زلاتان و راشفورد، یک موقعیت خوب در مقابل دروازه هال سیتی ایجاد شد و پوگبا با ضربه ای هوشمندانه کار را تمام کرد.

 

 

 

1176151

 

 

بعد از این گل بار دیگر بازی متعادل شد و هر دو تیم یک بار توپ را به تیرک دروازه ها زدند تا اینکه در دقیقه 85، هال سیتی به گل دوم رسید. روی یک همکاری خوب و ایجاد یک مثلث در مقابل دروازه یونایتد، عمر نیاسه توانست دروازه خالی را به راحتی باز کند.

 

در دقایق پایانی بازیکنان میزبان تلاش زیادی برای زدن گل سوم انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید تا منچستریونایتد حریف ساوتهمپتون در دیدار فینال شود.

دیدگاه‌ها