کد خبر : 1390832 | 08 بهمن 1395 ساعت 11:56 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

نویل: منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد

فیل نویل، مدافع سابق منچستریونایتد مدعی شد که این باشگاه در مسیر درستی گام بر می‌دارد ولی موفقیت در جام اتحادیه، ناکامی لیگ برتر را پوشش نخواهد داد.

نویل: منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو در تقابل با هال سیتی در مجموع با برتری 3-2 به فینال جام اتحادیه رسیدند. شاگردان مورینیو حالا باید در ومبلی به مصاف ساوتهمپتون بروند و احتمال قهرمانی آنها بسیار بالاست. با این حال آنها در لیگ برتر با وجود نتایج خوب اخیر همچنان در رده ششم هستند و صعودی نداشته اند. با این حال فیل نویل معتقد است که یونایتد در مسیر درستی قرار دارد.

 

1176153

 

 

او گفت:" یونایتد صد در صد در مسیر درستی قرار دارد. آنها با سبکی بهتر و اعتماد به نفسی بالاتر بازی می‌کنند. تمرکز تیم بالا رفته است. آنها مقابل هال سیتی شکست خوردند و به یک فینال بزرگ رسیدند ولی بازیکنان خوشحالی نکردند. این نشان می‌دهد که استانداردهای تیم بالا رفته و باشگاه در حال بازگشت به جایگاهی است که به آن تعلق داشته است."

نویل ادامه داد:" یونایتد باید در بین 4 تیم برتر قرار بگیرد زیرا از لحاظ بازاریابی و تبلیغات، کمترین هدف آنها این خواهد بود ولی بردن جام هم نباید فراموش شود. فکر می‌کنم بردن لیگ کمی زیاده خواهی است. یونایتد هم می‌تواند قهرمان جام اتحادیه و حذفی شود و هم در بین 4 تیم برتر قرار بگیرد."

دیدگاه‌ها