کد خبر : 1390931 | 08 بهمن 1395 ساعت 16:53 | 73.8K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو در مسیر مصطفی دنیزلی؛

بزرگترین واقعه دفاعی برای پرسپولیس

خط دفاعی پرسپولیس روز عجیبی را در دیدار برابر صبای قم پشت سر خواهد گذاشت، خط دفاعی بدون دفاع میانی متخصص!

بزرگترین واقعه دفاعی برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در غیاب سیدجلال حسینی و محسن ربیع خواه، برانکو ایوانکوویچ در دیدار برابر صبای قم و شاگردان صمد مرفاوی بدون مدافع میانی تخصصی به میدان خواهند رفت.


این مساله باعث می‌شوند شانس حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی و رامین رضاییان برای تشکیل خط دفاعی پرسپولیس در این دیدار بالا برود. بازیکنانی که با پست تخصصی مدافع کناری در این بازی قرار است خط دفاعی چهار نفره پرسپولیس را شکل دهند و سه نفر از این بازیکنان با پای تخصصی راست هستند و البته صادق محرمی نیز بیشتر به عنوان وینگر تجربه بازی دارد.


با این شرایط به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ در بزرگترین آزمون مربیگری خود در این بازی قرار دارد و باید دید برابر صبای قم که در فاز تهاجمی بُرش لازم را ندارد، موفق خواهد بود با بسته نگه داشتن دروازه و تداوم شرایط دیدارهای اخیر از زمین خارج شود یا خیر.


شرایط دیدار فردای پرسپولیس را می‌توان با دوران هدایت پرسپولیس توسط مصطفی دنیزلی مقایسه کرد. دورانی که این مربی ترک‌تبار از وجود مدافع میانی، تیمش را در فقر می‌دید و مجبور به سود بردن از پژمان نوری، حسین بادامکی، فرزاد آشوبی و کریم باقری در این پست می‌شد.


پرسپولیس البته به جز این بازیکنان که مدعیان اصلی حضور در ترکیب این تیم در دیدار فردا هستند، الکسی پل یانسکی و حامد آقایی را نیز در اختیار دارد که بعید است از آنها در این بازی خارج از خانه سود ببرد.

دیدگاه‌ها