کد خبر : 1391064 | 09 بهمن 1395 ساعت 08:39 | 105K بازدید | 0 دیدگاه

پایان خوش سکو نشینی در استقلال

دومین شیرجه حاج‌محمدی به نفع پرسپولیس

امین حاج محمدی مدافع نیم فصل اول تیم استقلال پس از پیوستن به ماشین سازی خیلی زود توانست با نمایش خوب مقابل تراکتورسازی به بازیکن مورد علاقه فرهاد کاظمی تبدیل شود.

دومین شیرجه حاج‌محمدی به نفع پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، امین حاج محمدی در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر روی نیمکت آبی پوشان نشست و عملکرد سایر بازیکنان این تیم را از سکوها و گاهی از نیمکت مشاهده کرد. این بازیکن به دلیل قرارداد میلیاردی، علیرغم عدم حضور در ترکیب اصلی تیم، بیش از سایر بازیکنان مورد توجه رسانه‌ها قرار داشت. سرانجام حاج محمدی در پایان نیم فصل و پس از موج شدیدی از انتقادات، استقلال را ترک کرد تا بتواند توانایی‌های فنی خود را در تیم دیگری به نمایش بگذارد.



از تهران تا تبریز؛ شیرجه‌هایی با نتایج متفاوت در دربی‌ها



امین حاج محمدی در دیدار برابر صبای قم تنها 2 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد ولی در مقابل تراکتورسازی تبریز از ابتدا توسط فرهاد کاظمی به میدان فرستاده شد. بازیکن نیم فصل اول استقلال تهران در دربی تبریز نقش کلیدی برای کسب یک امتیاز شاگردان فرهاد کاظمی ایفا کرد. حاج محمدی در این دیدار ضمن ارائه یک عملکرد خوب در خط دفاعی موفق شد در مهم‌ترین لحظه بازی مانع از گلزنی محمد ابراهیمی شود؛ در این صحنه ضربه پنالتی محمد ابراهیمی توسط گلر ماشین سازی دفع شد و در شرایطی که ابراهیمی در ریباند با دریبل مدافع حریف در آستانه گشودن دروازه قرار داشت، تکل امین حاج محمدی و برخورد توپ به این بازیکن و سپس دیرک دروازه مانع از گلزنی تراکتورسازی شد. این در حالی است که حاج محمدی فصل گذشته علیرغم گلزنی مقابل تراکتورسازی در ترکیب استقلال تهران، نتوانسته بود نمایش قابل قبولی ارائه دهد ولی دیروز با لباس سبز ماشین سازی همه چیز برای این بازیکن تغییر کرد و فرهاد کاظمی از او به عنوان بهترین بازیکن تیم خود نام برد.

 

1176362

 

1176360


اولین شیرجه در دربی ناموفق بود


حاج محمدی در دیدار برابر تراکتورسازی با لباس ماشین سازی در خطرناک ترین موقعیت بازی، موفق به دفع توپ و عدم گلزنی تیم حریف شد. اما سال گذشته این بازیکن در ترکیب استقلال برابر پرسپولیس به میدان رفت و در شرایطی که قرمزپوشان پایتخت در آخرین ثانیه ها توسط جری بنگستون به گل رسیدند، شیرجه حاج محمدی ناکام مانده بود. در آن دیدار علیرغم اینکه ضربه بنگستون آرام آرام به سمت دروازه حرکت می‌کرد، حاج محمدی ترجیح داد که با یک شیرجه بلند و استفاده از سر مانع از گلزنی قرمزپوشان شود؛ اتفاقی که رخ نداد و پرسپولیس موفق شد در ثانیه های پایانی به گل تساوی دست یابد. بسیاری از هواداران تیم استقلال در آن صحنه اعتقاد داشتند که مدافع استقلال باید هر طور شده مانع از گلزنی رقیب دیرینه می شد؛ حتی با دست!

 

1176359


به هر صورت حاج محمدی در آن دیدار از دست خود برای عدم گلزنی سرخپوشان پایتخت استفاده نکرد و شیرجه او ناکام ماند، ولی دیروز در ورزشگاه یادگار امام و در صحنه ای مشابه به سمت توپ شیرجه زد و از به ثمر رسیدن گل برتری قرمزپوشان تبریزی جلوگیری کرد، تا شیرجه موفق او در مرتبه دوم باز هم به سود سرخپوشان تهرانی باشد و تراکتورسازی 2 امتیاز دیگر را در رقابت صدرنشینی از دست بدهد. 

 

1176358


از آن دفع توپ ناکام در دربی تهران تا این دفع توپ موفق در دربی تبریز نزدیک به یک سال گذشته است؛ حالا حاج محمدی پس از پشت سر گذاشتن انتقادات فراوان، در تیم جدید خود شرایط به مراتب بهتری را تجربه می کند و امید زیادی به آینده دارد.

دیدگاه‌ها