کد خبر : 1391132 | 09 بهمن 1395 ساعت 13:02 | 172.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلانیا - تراکتورسازی در انتظار نظر نهایی شهباززاده

پسر قلعه نویی به تبریز می‌آید؟

باشگاه تراکتورسازی اولین گام رسمی را برای جذب سجاد شهباززاده برداشت؛ نمایندگان این تیم به ترکیه سفر کردند تا مهاجم آلانیا اسپور را به خدمت بگیرند.

 پسر قلعه نویی به تبریز می‌آید؟

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از اینکه مشخص شد سجاد شهباززاده به خاطر محرومیت استقلال توسط فیفا نمی تواند به این تیم برگردد، باشگاه تراکتورسازی تنها گزینه این بازیکن برای بازگشت به فوتبال ایران محسوب می شد. از این روز مسئولان تراکتورسازی تلاش های زیادی در طول یک هفته گذشته برای شهباززاده انجام دادند و رایزنی هایی با باشگاه آلانیا اسپور داشتند که همه چیز را به تصمیم آینده این بازیکن موکول کرده است.


درخواست امیر قلعه نویی برای جذب شهباززاده سبب شد تا باشگاه تراکتورسازی نمایندگانی را به ترکیه بفرستد و باب مذاکره را باز کند. در مذاکرات ابتدایی تراکتوری‌ها با باشگاه آلانیا اسپور برای دریافت رضایتنامه شهباززاده، باشگاه ترکیه ای رقم بالایی را درخواست کرد اما در ادامه این رقم پایین‌تر آمد و توافق اولیه صورت گرفت. سرانجام رضایتنامه شهباززاده برای یک فصل و نیم به صورت قرضی صادر شد؛ هم‌زمان با مذاکره با باشگاه ترکیه‌ای مذاکرات با شهباززاده و مدیر برنامه‌های او نیز انجام گرفت که این بازیکن اعلام کرد برای نیم‌فصل قصد حضور در تراکتورسازی را دارد. این مساله با مخالفت باشگاه آلانیا مواجه شد و با این حساب آلانیا اسپور نمی‌توانست با خارج کردن نام او از لیست بازیکن جایگزینی جذب کند و اعلام کرد که قصد انتقال این بازیکن را به مدت نیم‌فصل ندارد و رضایت‌نامه قطعی او را صادر می‌کند.


ادامه مذاکرات سبب شد تا باشگاه راضی به صدور رضایتنامه شهباززاده به صورت رایگان شود. بر این اساس موانع موجود بر سر انتقال شهباززاده به تراکتورسازی برداشته شد و باشگاه آلانیا مخالفتی با جدایی او و بازگشت به ایران ندارد.


در چنین شرایطی باشگاه تراکتورسازی در انتظار پاسخ نهایی شهباززاده است؛ شهباززاده که بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی حاصل می شود، هنوز تصمیمی درباره آینده خود نگرفته اما با توجه به اینکه حضورش در تراکتورسازی دیگر مانعی به نام باشگاه آلانیا ندارد، هنوز هیچ پیشرفتی در مذاکرات دوطرف حاصل نشده است. این در حالی است که شهباززاده با توجه به محرومیت باشگاه استقلال، بعید است بتواند با این تیم نیز قراردادی امضا کند و اگر با تراکتورسازی نیز به توافق نرسد، احتمالا در ترکیه خواهد ماند.

دیدگاه‌ها