کد خبر : 1391176 | 09 بهمن 1395 ساعت 17:35 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

آمار ضعیف تر زیدان نسبت به آنچلوتی در ژانویه

رئال مادرید با زیدان در حال تجربه کردن یک ژانویه سخت است؛ دقیقا مثل دو سال پیش که رئال با هدایت آنچلوتی سیری نزولی را در ماه ژانویه طی کرد.

آمار ضعیف تر زیدان نسبت به آنچلوتی در ژانویه

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ژانویه 2017 را با پیروزی خیره کننده برابر 3-0 بر سویا در یک هشتم نهایی  کوپا دل ری آغاز کرد. این تیم سپس گرانادا را با 5 گل در هم کوبید و در ادامه مقابل سویا در بازی برگشت یک هشتم نهایی کوپا دل ری 3-3 متوقف شد تا روند شکست ناپذیری های متوالی این تیم به 40 بازی متوالی برسد که یک رکورد در سطح فوتبال اسپانیا بود.

 

 

1176443

 

 

سیر نزولی رئال از باخت به سویا در لالیگا شروع شد و با شکست مقابل سلتا در یک چهارم نهایی کوپا دل ری ادامه یافت. کهکشانی ها سپس مالاگا را شکست دادند و چهارشنبه شب با تساوی مقابل سلتا از کوپا دل ری کنار رفتند.

رئال با زیدان در این ماه تاکنون 3 پیروزی، 2 شکست و 2 تساوی کسب کرده و فردا برابر سوسیداد آخرین بازی خود در ژانویه را باید برگزار کند.

 

دو سال پیش رئال با آمار 22 برد متوالی سال 2015 را آغاز کرد اما در همان اولین بازی برابر والنسیا شکست خورد و سپس توسط اتلتیکو از کوپا دل ری کنار رفت با این وجود رئال با هدایت آنچلوتی در ژانویه 2015 توانست 4 برد، یک تساوی و 2 شکست کسب کند که بهتر از آمار رئال مادرید زیدان در فصل جاری است.

رئال با آنچلوتی در سال 2015 در کسب جام ناکام ماند و  حال برخی بر این عقیده اند که رئال با زیدان نیز در همان مسیر گام برداشته است.

دیدگاه‌ها