کد خبر : 1391198 | 09 بهمن 1395 ساعت 15:38 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی در ترکیب، عنایتی روی نیمکت

اعلام ترکیب صبا مقابل پرسپولیس

صمد مرفاوی در بازی حساس امروز مقابل پرسپولیس از خرید جدیدش رونمایی کرده اما رضا عنایتی را همچنان روی نیمکت قرار داده است.

اعلام ترکیب صبا مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، صبا نتایج ضعیفی در نیم‌فصل اول داشت اما در دو مسابقه اخیر آن را جبران کرده و از ساعت 16:50 امروز که در استادیوم یادگار امام قم میزبان پرسپولیس است به دنبال امتیاز خواهد بود تا شرایط بهتری در جدول پیدا کند و از منطقه سقوط دور شود.


نماینده قم در نقل و انتقالات نیم‌فصل عملکرد خوبی داشت و مرفاوی خریدهایی انجام داد که امروز برابر پرسپولیس چهار نفر از آنها را در ترکیب اولیه قرار داده است.


محسن فروزان دروازه‌بان صبا مقابل پرسپولیس است؛ میرهانی هاشمی و حنیف عمران‌زاده دو مدافع میانی تیم قم را تشکیل می‌دهند، امید نظامی‌پور در سمت راست خط دفاعی به کار گرفته شده و حمیدرضا دیوسالار جناح چپ را پوشش می‌دهد.


مهران امیری و سید مهدی حسینی هافبک‌های دفاعی صبا در مسابقه امروز هستند و قاسم دهنوی و میثم مجیدی به ترتیب به‌عنوان وینگرهای راست و چپ زمین بازی می‌کنند؛ کیوان امرایی هافبک نفوذی و امید جهانبخش مهاجم صبا برابر پرسپولیس خواهند بود.


ترکیب صبا نسبت به بازی رفت هفت تغییر داشته است؛ حامد لک، مسعود حق‌جو، کریم اسلامی، هاشم بیک‌زاده، پویا سیف‌پناهی و وحید علی‌آبادی از صبا رفتند و رضا عنایتی نیمکت‌نشین شده است.


11 بازیکن صبا مقابل پرسپولیس به صورت زیر هستند:


محسن فروزان، میرهانی هاشمی، حنیف عمران‌زاده، امید نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی، میثم مجیدی، کیوان امرایی و امید جهانبخش.

دیدگاه‌ها