کد خبر : 1391297 | 09 بهمن 1395 ساعت 19:08 | 288.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس گرفتن پنالتی مشکوک توسط داور بعد از اعتراض عزیزی

عجیب‌ترین اتفاق تاریخ لیگ‌برتر در غدیر(عکس)

اتفاقات رخ داده در جریان دیدار دو تیم سیاه جامگان و فولاد خوزستان عجیب ترین بازی لیگ برتر را در غدیر رقم زد.

عجیب‌ترین اتفاق تاریخ لیگ‌برتر در غدیر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عجیب ترین اتفاق لیگ شانزدهم هفته نوزدهم در اهواز افتاد. جایی که پیام حیدری داور دیدار فولاد خوزستان و سیاه جامگان دقیقه 78 ضربه ایوب والی و برخورد توپ به مدافع سیاه جامگان را ضربه پنالتی تشخیص داد.


تصمیمی که البته برای عزیزی که هفته گذشته در تهران با سوت اشتباه داور برابر حریف مستقیم خود سایپا شکست خورده بود، غیر قابل تحمل بود. عزیزی پس از این سوت بحث بر انگیز داور، تصمیم عجیبی گرفت و از بازیکنان این تیم خواست تا زمین مسابقه را ترک کنند.


بازیکنان سیاه جامگان نیز که چاره ای جز پذیرش دستور سرمربی خود نداشتند، زمین مسابقه را ترک کردند تا اتفاقات عجیب در غدیر اهواز رخ دهد. نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان و مسئول برگزاری بازی در کنار تیم داوری برای دقایقی با عزیزی صحبت کردند تا این سرمربی تصمیم خود را عوض کند اما او حاضر به پذیرش این موضوع نبود.


بعد از گذشت دقایقی سعداوی سرمربی فولاد به عزیزی گفت که به انصاری(زننده ضربه پنالتی) می گوید که توپ را به بیرون بزند. تصمیمی که با مخالفت عزیزی رو به رو شد تا همچنان این سرمربی بر مواضع قبلی خود پافشاری کند اما دقایقی بعد داور مسابقه با مشورت با داور چهارم، ضربه پنالتی را وتو کرد تا بازی با "دراپ بال" آغاز شود. تصمیمی که البته کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری پس از پایان بازی علت آن را مشورت با داور چهارم دانست.


این تصمیم باعث شد تا هواداران فولاد خوزستان که بعد از 10 نفره شدن امید اندکی به پیروزی داشتند، بعد از این اتفاق با شکستن صندلی ها و شیشه های ورزشگاه و درگیری با نیروهای انتظامی، نسبت به این موضوع اعتراض کنند. اعتراضی که در پایان بازی با واکنش تند خداداد عزیزی که پایه گذار همه این اتفاقات عجیب بود، همراه شد.
سرمربی سیاه جامگان در پایان بازی درباره این اتفاق گفت: وقتی داور اشتباه می‌کند چه انتظاری از من دارید؟ چون پنالتی تیم شهر شما را رد کرده طلبکار هستید. وقتی حق ما را بخورند ما هم تیم‌مان را بیرون می‌کشیم.


صحبت هایی که نشان می دهد عزیزی از رفتاری که انجام داده و البته نتیجه آن بسیار خرسند است و البته در آینده نیز باید منتظر باشیم تا پس از هر سوت اشتباه، بازیکنان سیاه جامگان راهی رختکن شوند.
البته این اتفاق با واکنش بازیکنان فولاد خوزستان و استعفای سرمربی این تیم همراه شد. بختیار رحمانی در پایان بازی از رفتارهای عزیزی و انتخاب داور انتقاد کرد و ساسان انصاری گفت که فولادی ها دیگر در مسابقات لیگ حاضر نخواهند شد.


نعیم سعداوی اما پس از تحمل فحاشی هواداران فولاد در ورزشگاه، ترجیح داد تا از سمت خود استعفا کند تا حالا این اقدام عزیزی، پایه گذار بحرانی بزرگ در فولاد خوزستان باشد.

 

1176522

 

1176523

 

1176524

 

1176525

 

1176531

 

1176532

 

1176533

 

عکس: محمدرضا درنشان

دیدگاه‌ها