کد خبر : 1391344 | 09 بهمن 1395 ساعت 20:23 | 307.6K بازدید | 0 دیدگاه

الخلاص به سبک رامین؛

رضاییان سر فروزان را برید (عکس)

وینگر راست گلزن پرسپولیس بعد از ثبت گل از شادى مهدى طارمى برابر النصر عربستان کپى برداشت.

رضاییان سر فروزان را برید (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان که در دقایق پایانى با نفوذ به محوطه جریمه صبا موفق شد از دیوسالار پنالتى بگیرد، در ادامه با اعتماد بنفس بالا توانست  آن را با ضربه اى چیپ وارد دروازه کند تا جدال کرى خوانى با محسن فروزان را به سود خود خاتمه دهد.


رضاییان بعد از این گل و اطمینان از پیروزى تیمش با بردن دست زیر گلویش و نمایش نماد خلاص شادى گل خود را اجرا کرد. شادى گل جنجالى با کپى از مهدى طارمى بعد از گلزنى به النصر که مدت ها سوژه رسانه هاى عربستانى شده بود.


رضاییان در این بازى با یک پاس منجر به گل و یک گل روز خوب خود را بعد از نجات دروازه پرسپولیس تکمیل کرد تا بازگشتى رویایى به ترکیب داشته باشد.
رضاییان که نشان داده راه گلزنی به محسن فروزان را به خوبی بلد است، در سه فصل اخیر بارها در زمانی که این دروازه بان پیراهن تیم‌های استقلال، سیاه جامگان، راه آهن و صبای قم را بر تن داشته، موفق به گلزنی شده است.

 


این دو بازیکن که کری خوانی شدیدی با یکدیگر دارند پیش از این بازی نیز در گفتگویی تلفنی و خصوصی به کری خوانی با یکدیگر پرداخته بودند و دروازه بان صبای قم مدعی بود اجازه تکرار گلزنی‌های او را نخواهد داد که البته در این راه ناکام ماند.


رضاییان در زمانی که پیراهن راه آهن را بر تن داشت اولین گل خود را به فروزان در استقلال به ثمر رساند و در ادامه در فصل بعدی با پیراهن پرسپولیس دروازه این گلر را در سیاه جامگان باز کرد. او در هفته پایانی لیگ در فصل گذشته نیز موفق شد دروازه محسن فروزان را در راه آهن باز کند و در نهایت این فصل نیز توانست برابر صبای قم با ضربه ای چیپ این دروازه بان را ناکام بگذارد.


 

 

1176604

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها