کد خبر : 1391444 | 10 بهمن 1395 ساعت 10:39 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

جای صمد در خط حمله صبا کم بود

صبا در روزی که می توانست به صدرنشین لیگ نبازد چوب نداشتن یک گلزن تمام عیار را خورد تا همچنان در انتهای جدول برای بقا دست و پا بزند.

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین بازی هفته نوزدهم در حالی در قم برگزار شد که صبا در مقابل پرسپولیس نصف و نیمه از همان آغاز بازی نمایش بهتری ارائه داد و صاحب چندین موقعیت گلزنی هم شد اما هیچ کدام از این موقعیت ها به گل تبدیل نشد تا در نیمه دوم ورق بازی برگشته و پرسپولیس به آن چه می خواست، رسید.


صمد مرفاوی که در کنار خط طولی از همان دقیقه اول افسوس فرصت های گلزنی هدر رفته را می خورد بیشتر از همیشه به این واقعیت تیمش پی برد که باید برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای بقا مشکل گلزنی اش را حل و فصل کند. چه بسا اگر خود آقا صمد شرایط بازی کردن داشت و در خط حمله صبا به میدان می رفت الان این تیم چنین شرایط بدی را در انتهای جدول تجربه نمی کرد.

 


آقاصمدی که در دوران فوتبالش از هر موقعیت نصف و نیمه ای در محوطه جریمه گل می ساخت و زمینه برد تیم را فراهم می کرد این روزها کنار زمین جای مهاجمی مثل خودش را در صبا کم می بیند. چه بسا اگر یکی مثل او در زمین بود قمی ها به این راحتی جنگ با پرسپولیس صدرنشین را واگذار نمی کردند.

دیدگاه‌ها