کد خبر : 1391564 | 10 بهمن 1395 ساعت 16:42 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌توانم خوشحال‌تر از این باشم

فدرر: اگر به نادال می‌باختم هم ناراحت نمی‌شدم

قهرمان نخستین گرنداسلم فصل جاری تنیس جهان ادعا کرد حتی اگر در فینال این تورنمنت تاریخی به حریف اسپانیایی‌اش می‌باخت هم ناراحت نمی‌شد.

فدرر: اگر به نادال می‌باختم هم ناراحت نمی‌شدم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، راجر فدرر امروز (یکشنبه) دست به کاری تاریخی زد. او در فینال 3 ساعت و نیمی رقابت‌های اوپن استرالیا رقیب دیرینه‌اش رافائل نادال را در یک بازی 5 ستی با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و برای پنجمین بار نخستین گرنداسلم فصل و برای هجدهمین بار قهرمانی در تمامی گرنداسلم‌ها را جشن گرفت.

 

اسطوره تنیس دنیا که پس از غیبتی 6 ماهه موفق به فتح اولین تورنمنت از 4 گرنداسلم سال 2017 شد، در پایان این بازی ضمن تمجید از نادال گفت: هیچ واژه‌ای نیست که بتوانم به زبان بیاورم. رافا چیزهای زیبای فراوانی گفت. می‌خواهم به او به خاطر بازگشت حیرت‌آورش به بازی تبریک بگویم. 4،5 ماه پیش وقتی او را در مراسم افتتاحیه آکادمی‌اش دیدم، هیچ کدام‌مان فکر نمی‌کردیم که در این فینال حضور داشته باشیم. رافا برایت خوشحالم. من حتی اگر در این بازی به تو می‌باختم باز هم خوشحال بودم. بازگشتت به بازی حیرت‌آور بود.

 

فدرر افزود: تنیس ورزش سختی است. اینجا تساوی معنایی ندارد اما اگر چنین چیزی وجود داشت من با کمال میل حاضر می‌شدم که نتیجه بازی‌ام با رافا مساوی می‌شد. همه می‌گویند که ما سخت تلاش کرده‌ایم. من هم همین را می‌گویم. می‌خواهم از تیمم تشکر کنم. این 6 ماه گذشته برای من دورانی متفاوت بودند. فکر نمی‌کردم به جایی برسم که الان هستم. همچنین مایلم از تیم رافا هم تشکر کنم. دوست دارم همچنان با رافا بازی کنم. تنیس به او نیاز دارد.

 

قهرمان اوپن استرالیا سپس از هواداران پرشمارش در استادیو رود لاور ملبورن که با هر بار امتیاز گرفتنش او را به شدت تشویق می‌کردند، تشکر کرد و ادامه داد: شما کسانی که صندلی‌ها را پر کرده‌اید یک تجربه حیرت‌‌آور را برای من ساختید و به من اجازه دادید که سخت‌تر بجنگم و یک بار دیگر به هدفم برسم. به خاطر شماست که ما الان اینجا حضور داریم و تا جایی که می‌شد، جنگیدیم. شما این بازی را برای من بسیار خاص کردیم. امسال تقریباً بیستمین سالی است که من در اوپن استرالیا شرکت می‌کنم و همیشه هم خودم، خم خانواده‌ام از بودن در این کشور لذت برده‌ایم. یک بار دیگر از همه شما تشکر می‌کنم و امیدوارم که سال آینده هم دوباره در همین استادیوم شما را ببینم. من از این خوشحال نمی‌توانم باشم.

دیدگاه‌ها