کد خبر : 1391569 | 10 بهمن 1395 ساعت 17:00 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با BBC

بکام: در منچستریونایتد تحقیر شدم

دیوید بکام، اسطوره باشگاه منچستریونایتد هرگونه ادعای سواستفاده جنسی از خودش و دیگر بازیکنان هم نسلش در آکادمی یونایتد را رد کرد.

بکام: در منچستریونایتد تحقیر شدم

به گزارش "ورزش سه"، بکام محصول آکادمی فوتبال باشگاه منچستریونایتد است و در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که برای کسب تجربه و درس گرفتن از اشتباهات در این باشگاه، طعم تلخ تحقیرشدن را هم چشیده ولی هرگز مورد سواستفاده جنسی قرار نگرفته.

در یکی دو ماه گذشته و پس از افشاگری چند بازیکن قدیمی انگلیس مبنی بر اینکه در دوران نوجوانی مورد سواستفاده جنسی مربیان آکادمی قرار گرفته اند، این موضوع به صورت کاملا جدی پیگیری می شود. به طور مثال باشگاه هایی نظیر چلسی و آرسنال هنوز درگیری این پرونده هستند.

 

 

1176807

 

 

بکام در مصاحبه با BBC گفت:« اتفاقی که افتاده واقعا ننگین است و باید کاری درباره آن صورت گیرد؛ اما این طور اتفاقات در منچستریونایتد هرگز نمی افتاد. نزدیک ترین مسئله به سو استفاده در منچستریونایتد را می توان حرفه ای گری مطلق دانست.

در منچستریونایتد اگر از چارچوب ها خارج می شدیم، مجبور می شدیم رقصی مسخره و خنده دار را در رختکن روبروی قهرمانانمان انجام دهیم و همه به ما می خندیدند. این کار تحقیر کننده بود ولی تماما همین بود. ما آن از درس می گرفتیم که کارمان را بهتر انجام دهیم و اشتباهی مرتکب نشویم.

بر این باور هستم که اتحادیه همه کار در این پرونده خواهد کرد تا صحت ماجرا مشخص شود. هر چه حرفه ای های قدیمی بیشتر در این مورد صحبت کنند این مسئله بیشتر پیش خواهد رفت و به نتیجه خواهد رسید.به نظرم همه باشگاه ها در این زمینه همکاری کامل خواهند داشت.»

دیدگاه‌ها