کد خبر : 1391621 | 10 بهمن 1395 ساعت 19:41 | 81.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین گلسازهای لیگ شانزدهم چه کسانی هستند؟

جدول رده‌بندی پاسورهای لیگ برتری

هافبک جنوبی نفتی ها با درخشش در بازی اخیر این تیم، بازهم با پاس گل خود برای نفتی ها موثر واقع شد و توانست با بالا بردن تعداد پاس گل های خود، در صدر جدول بهترین گلسازها، حضورش را به تثبیت برساند.

جدول رده‌بندی پاسورهای لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، به غیر از دو بازیکنی که به دلیل مصدومیت برای تیم هایشان به میدان نمی روند، دیگر گلسازهای لیگ برای تیم های شان به میدان رفتند و در این میان تنها ایمان مبعلی و کاوه رضایی موفق شدند حضور خود را در صدر جدول بهترین پاسورها به تثبیت برسانند. 

 

 

1176847

1176845

1176846

 


اول – ایمان مبعلی – 8 پاس گل 
هافبک نفتی ها پس مدت ها در بازی اخیر این تیم موفق شد یک بار دیگر با پاس خود مقدمات گلزنی تیمش را فراهم کند، مبعلی که پیش از این نیز با 7 پاس گل در صدر قرار داشت در دیدار برابر استقلال خوزستان موفق شد تعداد پاس های خود را به عدد 8 برساند و به تنهایی در صدر بهترین گلسازهای لیگ قرار بگیرد. 

 

1176848

 


دوم – محمد ایرانپوریان – 6 پاس گل 
یکی از بدشانس ترین بازیکنان لیگ محمد ایرانپوریان مدافع راست تراکتورسازان است، او که توانسته آمار فوق العاده ای از خود ثبت کند بازی های اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است و به همین دلیل نتوانسته تعداد پاس های گل خود را از عدد 6 بالاتر ببرد. 

 

 

1176859

 


دوم – کاوه رضایی – 6 پاس گل 
مهاجم آبی ها بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان این تیم در لیگ شانزدهم محسوب می شود، او که در بازی های اخیر این تیم توانسته تاثیر زیادی داشته باشد برای دومین بازی پی در پی با پاس خوب خود مهاجم استقلال را در معرض گلزنی قرار داد و تعداد پاس های گل خود را به عدد 6 رساند. 

 

 

1176357

 


سوم – احسان حاج صفی – 5 پاس گل 
کاپیتان سپاهانی ها که پس از پیوستن دوباره به این تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته در بازی اخیر این تیم موفق به گلسازی نشد تا همچنان با 5 پاس گلی که پیش از این برای سایر همبازیان خود مهیا کرده بود در بالای جدول بهترین گلسازهای لیگ قرار بگیرد. 

 

 

1176849

 


چهارم – محسن مسلمان – 4 پاس گل 
هافبک موفق سرخ پوشان در ادامه بازی های موفق خود در لیگ قبلی، در بازی های فصل شانزدهم نیز برای پرسپولیسی ها مثمرثمر بود، او که در بازی برابر صبا نتوانست یکی از پاس های کارگشای خود را برای سایر همبازیانش بفرستد تا اکنون با 4 پاس گل در جدول بهترین ها حضور داشته باشد.  

 

 

1176851

 


چهارم – علی علیپور – 4 پاس گل
مهاجم سرخ پوشان نیز یکی از بازیکنان حاضر در صدر بهترین گلسازهاست، علیپور که نتوانست در بازی اخیر این تیم مثمرثمر واقع شود تاکنون با 4 پاس به همراه دیگر همبازی خود در رده چهارم بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد. 

 

 

1176853

 


چهارم – میلاد جهانی – 4 پاس گل 
او را نیز باید مانند مدافع تراکتوری ها از جمله بدشانس ترین بازیکنان لیگ دانست، جهانی که توانسته بود در بازی های نیم فصل اول لیگ به خوبی برای تیمش گلسازی کند در بدترین زمان ممکن دچار مصدومیت شد و نتوانست تعداد پاس های خود را از عدد 4 بیشتر کند. 

 

 

1176854

 


چهارم – داریوش شجاعیان – 4 پاس گل 
هافبک ملی پوش گسترشی ها نیز به مانند اغلب بازیکنان حاضر در صدر جدول بهترین گلسازها در بازی اخیر تیمش ناکام بود، شجاعیان که در بازی های پایانی نیم فصل اول بسیار پرفروغ بود تاکنون 4 بار موفق شده با پاس های خود موجبات گلزنی تیمش را فراهم سازد. 

 

 

1176856

 


چهارم – ایوب کلانتری – 4 پاس گل 
کلانتری که لیگ شانزدهم را با تیم سیاه جامگان آغاز کرده بود این روزها با پیراهن نارنجی پوشان به کار خود ادامه می دهد، کلانتری 3 بار در نیم فصل اول برای تیم سیاه جامگان گلسازی کرد و این اتفاق را 1 بار دیگر در سایپا تکرار کرد تا تعداد پاس های گل خود را به 4 پاس برساند. 

 

1176857

 


چهارم – محمد ابراهیمی – 4 پاس گل 
هافبک – مهاجم تراکتوری ها که در دیدار این تیم برابر ماشین سازی روز بدی را پشت سر گذاشت بدون تردید یکی از ستاره های تبریزی ها در لیگ شانزدهم محسوب می شود، او که در گلزنی هم توانسته موثر واقع شود تاکنون 4 بار اقدام به گلسازی کرده است. 

 

 

 


چهارم – پیام صادقیان – 4 پاس گل 
مهاجم ماشین سازان لیگ شانزدهم را کاملا معمولی آغاز کرد اما هرچه بازی های لیگ پشت سر گذاشته می شد این بازیکن تکنیکی موفق به بهتر کردن آمار و عملکرد خود می شد تا این روزها با 4 پاس گل یکی از بهترین گلسازهای لیگ شانزدهم محسوب شود.

 

 

1176858

دیدگاه‌ها