کد خبر : 1392067 | 12 بهمن 1395 ساعت 16:14 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

دربی هفته بیست و دوم با تساوی به پایان رسید

یک امتیاز بی حاصل برای بادران و راه آهن

دو تیم تهرانی حاضر در لیگ دسته اول در دیدار هفته بیست و دوم به تساوی با یکدیگر رضایت دادند و بازی خود را بدون گل به پایان رساندند.

یک امتیاز بی حاصل برای بادران و راه آهن

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته بیست و دوم لیگ دسته اول، تیم های بادران و راه آهن تهران از ساعت 14 به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل بازی به کار خود پایان دادند. 


بادرانی ها که در این بازی به دنبال پیروزی بودند تا حضور خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به تثبیت کنند، بازی خود را به صورت هجومی آغاز کردند، آنها از همان ابتدا میل به باز کردن دروازه شاگردان دین محمدی داشتند و به همین دلیل در پانزده دقیقه ابتدایی بازی را از آن خود کرده بودند، پس از گذشت پانزده، بیست دقیقه از بازی راه آهنی ها نیز فرصت حضور در زمین حریف خود را پیدا کردند و با استفاده از ضدحملات خود یکی دو بار دروازه بادران را با خطر روبه رو کردند. 


دو تیم که نیمه اول را با تساوی به پایان رسانده بودند، از ابتدای نیمه دوم نیز به رویه قبلی خود ادامه دادند، شاگردان ربیعی با حملات بیشتر به دنبال گلزنی بودند و در طرف مقابل لوکوموتیورانان نیز سعی در دفاع و استفاده از ضدحملات داشتند و در نهایت همین روند باعث شد تا بازی بدون گل به پایان برسد و یک امتیاز بی اثر نصیب هر دو تیم شود. 


اکنون بادران با این امتیاز توانست خود را 35 امتیازی کند و با تفاضل گل بهتر در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرد و در طرف دیگر راه آهنی ها نیز 27 امتیازی شدند و در رتبه دوازدهم جدول رده بندی ایستادند.

دیدگاه‌ها