کد خبر : 1392083 | 12 بهمن 1395 ساعت 16:55 | 213.4K بازدید | 1 دیدگاه

48 ساعت تا پایان پنجره زمستانی؛

شهباززاده، آندو و چشمی کجا می‌روند؟

در فاصله اندک باقی مانده تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، 12 بازیکن ایرانی و یک بازیکن ازبک ستاره های جذاب باقی مانده در بازار زمستانی هستند.

شهباززاده، آندو و چشمی کجا می‌روند؟

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران در حالی تا کمتر از دو روز دیگر بسته می شود که بازیکنان نامدار زیادی هنوز مقصد خود را مشخص نکردند. این بازیکنان مطمئنا اهداف بزرگ نقل و انتقالات هستند که می توانند در تیم آینده خود نقش پر رنگی داشته باشند و البته که حضور آنها در تیم جدید اتفاق بزرگی در بازار زمستانی خواهد بود. با ورزش سه و بررسی بازیکنان نامداری که هنوز سرنوشت آنها مشخص نیست، همراه باشید:

 

 

1.سجاد شهباززاده
مهاجم استقلال که در ابتدای فصل راهی سوپر لیگ ترکیه شده بود، خیلی زود با تیم جدید خود به مشکل خورد تا شایعه حضور او در استقلال منتشر شود. با این وجود اما دردسر آبی ها در جذب بازیکن جدید منجر به این شد که این بازیکن برای انتخاب آینده خود دچار تردید شود. شهباززاده حالا یکی از سوژه های جذاب فصل نقل و انتقالات است که البته اگر قراردادش را تا امروز فسخ کند، می تواند در آینده نیز تیم جدید خود را انتخاب کند.

 

 

1138608

 

 

2. آندرانیک تیموریان
هافبک ملی پوش ماشین سازی برای حضور در بازی های آسیایی و بازگشت به تیم کی روش راهی استقلال شد اما با دردسر بزرگی رو به رو شد. تیموریان که البته می تواند در روزهای آینده تیم جدید خود را انتخاب کند، قطعا در استقلال حضور نخواهد داشت و البته که مشتریان پرشماری انتظار او را نمی کشند تا آینده کاپیتان تیم ملی ابهام های زیادی داشته باشد.

 

 

1173760

 

 

3. محمد امین آرام طبع
مدافع موفق صبای قم که در ابتدای فصل به جمع شاگردان برانکو اضافه شد، نتوانست در این تیم جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند تا در نهایت خیلی زود تصمیم به جدایی از جمع قرمزها بگیرد. آرام طبع که البته جدایی او از این تیم پیچیده شده، قطعا به زودی از جمع پرسپولیسی ها جدا می شود و باید امیدوار باشد تا بتواند نیم فصل دوم را در یک تیم لیگ برتری ادامه دهد.

 

 

1142866

 

 

4. روزبه چشمی
هافبک بدشانس استقلال که روزهای پر از بدشانسی او هنوز به پایان نرسیده است. چشمی بعد از مصدومیت سنگین در فصل گذشته، امیدوار بود که در نیم فصل به لیست استقلال اضافه شود اما مشکلات عجیب این باشگاه باعث شد تا او نیز مانند خریدهای این باشگاه اجازه حضور در جمع آبی ها را نداشته باشد. چشمی که روزهای گذشته شایعاتی درباره پیشنهاد دو تیم پرسپولیس و سپاهان به او منتشر شد، امیدوار است تا بتواند بعد از یک سال دوری از فوتبال، با پیراهن یک تیم دیگر لیگ برتری به زمین مسابقه بازگردد.

 

 

 

 

5. هادی عقیلی
کاپیتان پیشین سپاهان که سابقه بازی های ملی زیادی را در کارنامه خود دارد پیش از شروع لیگ جایی در برنامه های ویسی نداشت اما مشکلات او با سپاهان باعث شد تا این بازیکن نیم فصل اول را خانه نشین شود. عقیلی حالا گزینه ای جذاب برای تیم هایی است که به دنبال جذب یک مدافع هستند و با توجه به اینکه این بازیکن رضایت نامه اش را در اختیار دارد، می تواند حتی پس از پایان فصل نقل و انتقالات تیم جدید خود را انتخاب کند.

 

 

1161965

 

 

6. آرش برهانی
یکی از بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر در ابتدای فصل از استقلال جدا شد اما در پیکان روزهای خوبی نداشت تا در نیم فصل از این تیم جدا شود. برهانی که البته از روزهای اوج خود فاصله دارد، می تواند امیدوار باشد که در روزهای آینده برای حل بحران خط حمله یکی از تیم های لیگ برتری همچنان فوتبال خود را در سطح اول فوتبال ایران ادامه دهد.

 

 

1177196

 

 

7. شهاب کرمی
هافبک پیشین فولاد پس از اتمام دوران سربازی در ملوان انزلی، یکی از بازیکنانی است که هنوز مقصد آینده خود را مشخص نکرده است. کرمی که در فولاد خوزستان و ملوان روزهای خوبی را پشت سر گذاشته بود، حالا امیدوار است تا مانند سروش رفیعی روزهای خوبی را پس از دوران خدمت سربازی آغاز کند.

 

 

1083848

 

 

8. امین منوچهری
مهاجم پیشین استقلال و سپاهان که فصل گذشته با سپاهان دوران خوبی داشت، در ابتدای نیم فصل راهی بادران شد اما خیلی زود از جمع بازیکنان این تیم جدا شد تا یکی از مهاجمان ایده آل برای خرید در بازار زمستانی باشد. منوچهری با توجه به خصوصیاتی که دارد، برای نیم فصل دوم می تواند گزینه مورد نظر بسیاری از تیم های لیگ برتری باشد.

 

 

1143967

 

 

9. مهرداد جماعتی
مدافع چپ فولاد خوزستان که با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد، در ابتدای فصل نقل و انتقالات از فولاد جدا شد و هنوز مقصد خود را انتخاب نکرده تا این بازیکن نیز یکی از سوژه های فصل نقل و انتقالات باشد. جماعتی که البته در نیم فصل اول فرصت چندانی برای حضور در زمین مسابقه نداشت، امیدوار است تا با یک انتخاب دوباره، به فوتبال بازگشت درخشانی داشته باشد.

 

 

1177205

 

 


10. ابراهیم شکوری
مدافع پیشین پرسپولیس که سالهای زیادی در سایپا حضور داشت در ابتدای نیم فصل دوم با مدیران این تیم به مشکل خورد تا هنوز سرنوشت این بازیکن نامشخص باشد. شکوری برای اینکه بتواند تیم جدید خود را انتخاب کند نیاز دارد که تا پایان فصل نقل و انتقالات رضایت نامه اش را دریافت کند اما همچنان با سایپایی ها برای این موضوع به توافق نرسیده تا سرنوشت او نامشخص باشد.

 

 

1177202

 

 

11. فرشید باقری
فرشید باقری نیز از جمله بازیکنانی محسوب می شود که به دنبال جدایی از جمع آبی پوشان است و تمایل دارد تا نیم فصل دوم لیگ برتر را در تیم دیگری توپ بزند، باقری که از ابتدای لیگ شانزدهم به جمع استقلالی ها اضافه شد نتوانست خود را به ترکیب ثابت این تیم برساند و به همین دلیل به دنبال این است تا به هر قیمتی که شده از این تیم جدا شود تا با پیوستن به تیم دیگری نیم فصل دوم را به بازی بپردازد. باقری تا این لحظه نتوانسته رضایت آبی پوشان را برای جدایی از این تیم به دست بیاورد و فعلا باید کار خود را با این تیم ادامه دهد مگر آنکه تا فردا اتفاق دیگری بیفتد.

 

 

1174640
 

 

12.علی کریمی 
ستاره سابق سپاهان وضعیت نامشخصی در دیناموزاگرب دارد .او که به دنبال یک تیم خارجی است که در آن بازی کند قصد داشت به لوکوموتیو ملحق شود که این انتقال هنوز صورت نگرفته است . او تا چند ساعت دیگر باید تکلیف خود را برای نیم فصل دوم مشخص کند و حتی قرضی به یک لیگ دیگر برود یا به ایران بیاید و در یکی از دو تیم سپاهان یا پرسپولیس به میدان برود .

 

 

1177210

 

 

12+1. سرور چپاروف
هافبکی که کاپیتان دوم تیم ملی ازبکستان است و دو تجربه کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را در کارنامه خود دارد به استقلال پیوست اما او نیز نمی تواند برای استقلال به میدان برود. چپاروف که در تمرینات استقلال کلاس بالای بازی خود را نشان داده، پیشنهادهای زیادی دارد اما ترجیح داده تا پس از مشخص شدن وضعیت استقلال برای انتخاب تیم آینده خود اقدام کند. این هافبک ازبک که قرارداد او با استقلال 1.5 ساله است، احتمالا نیم فصل در یکی از تیم های لیگ برتر حضور خواهد داشت تا دوباره به استقلال بازگردد.

 

 

 

دیدگاه‌ها