کد خبر : 1392085 | 12 بهمن 1395 ساعت 17:08 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

خوش‌شانس بودیم اسیر ضدحملات نشدیم

مایلی‌کهن: بازی مهیجی را شاهد بودیم

محمد مایلی کهن، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی معتقد است در عین حال که تیمش شایستگی پیروزی داشته، خوش شانس هم بوده که اسیر ضدحملات نشده است.

مایلی‌کهن: بازی مهیجی را شاهد بودیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی‌کهن پس از تساوی بدون گل خانگی مقابل ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران در مورد این دیدار صحبت کرد.

 


حریف ما بسیار باهوش بود
 شانس‌های متعددی برای گلزنی داشتیم که از دست دادیم. با وجود اینکه بازی خوبی انجام دادیم اما به گل نرسیدیم. به دنبال سه امتیاز این بازی بودیم و می‌توانستیم یکی دو گل بزنیم. در مجموع بازی قشنگی از سوی هر دو تیم ارائه شد. تیم ما یکی از بهترین‌ بازی‌هایش را ارائه داد در نیمه دوم هم می‌خواستیم مثل نیمه اول بازی کنیم اما حریف بسیار باهوش بود و برای امتیاز گرفتن آمده بود.

 


بازی مهیجی را شاهد بودیم
این تیم در ضدحملات خیلی خطرناک نشان داد و ما هم خوش ‌شانس بودیم که گل نخوردیم. اگر چه شایسته برد بودیم اما ممکن بود یک امتیاز را هم نگیریم. بازی با وجود اینکه گلی نداشت مهیج و جذاب برای تماشاگران بود و توپ روی دروازه دو تیم در جریان بود.

 


به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم
دو تیم بازی جوانمردانه‌ای را ارائه کردند و ناراحتم از اینکه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم چون به این سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم. سه بازیکن ما سه اخطاره شدند. یوسف‌زاده، اعتمادی و شنانی محروم بودند این مسایل پیش می‌آید اما باید به بازیکنان دیگر هم میدان داد. فوتبالی که نیمه اول ارائه کردیم، در این 22 بازی خیلی خوب بود. ما بازیکنان جوان و باتجربه‌ای داریم.

دیدگاه‌ها