کد خبر : 1392252 | 13 بهمن 1395 ساعت 12:19 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

دوست داشتم در نبرد بزرگ به میدان بروم

گودرزی: کارمان مقابل پرسپولیس سخت است

مهاجم تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد که تیمش مقابل پرسپولیس برنده از زمین خارج شود و 3 امتیاز را مال خود کند.

گودرزی: کارمان مقابل پرسپولیس سخت است

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره مصدومیتش و اینکه نمی تواند مقابل پرسپولیس بازی کند، اظهار داشت: «خداراشکر شرایط خوب است؛ دوره درمانی ام تمام شده و تمرینات قدرتی را شروع کردم. از امروز به تمرین می روم و نرم دوی را آغاز می کنم اما به بازی با پرسپولیس نمی رسم؛ چون از نظر بدنی عقب هستم. از سوی دیگر بازی کردنم مقابل پرسپولیس ریسک است.»


مهاجم تراکتورسازی درباره اینکه کادرفنی در نظر داشته از او مقابل پرسپولیس در پست دفاع راست استفاده کند و با غیبتش برنامه های قلعه نویی به هم ریخته، گفت: «من اعتراضی به این مسائل ندارم. به عنوان بازیکن در هر پستی که قلعه نویی بخواهد بازی می کنم و تلاش خواهم کرد بهترین عملکرد را ارائه دهم. با این حال متاسفم که شرایط بازی کردن ندارم . هدف همه ما کمک کردن است و هرجایی سرمربی بخواهد، به میدان می روم.»
او ادامه داد: «قطعا بازی سختی با پرسپولیس داریم. شخصا دوست داشتم در این مصاف بزرگ به میدان بروم ولی امکان پذیر نیست. لشگر مصدومان و محرومان تیم ما سبب شده تا کمی به مشکل بخوریم. با این حال چاره ای جز کسب 3 امتیاز نداریم و امیدوارم یک پیروزی خوب به دست آوریم.»


گودرزی در پایان افزود: «ما به قهرمانی امید زیادی داریم؛ انشاءالله بازی با پرسپولیس را برنده شویم، همه چیز خوب می شود و می توانیم روزهای خوبی را سپری کنیم.»

دیدگاه‌ها