کد خبر : 1392374 | 13 بهمن 1395 ساعت 18:08 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

علوی: همه خوزستان پشت سعداوی هستند

علوی می گوید که آقایان بدانند نعیم سعداوی تنها نیست و تمام خوزستان پشت او هستند.

علوی: همه خوزستان پشت سعداوی هستند

سید محمد علوی بازیکن سابق فولاد خوزستان در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره اتفاقات بازی فولاد و سیاه جامگان گفت: صحنه های بازی را دیدم و فکر می کنم دوره بیرون کشیدن تیم تمام شده است، اگر قرار بر این باشد که صحنه ها چک شود باید در تمام بازی ها صحنه ها چک شوند نه تنها برای فولاد اینگونه باشد. آقای حیدری از دوستان من است و فکر می کنم تحت تاثیر قرار گرفت. اگر قرار باشد این اتفاق باب شود دیگر سنگ روی سنگ بند نمی آید، فوتبال ما آنقدر مشکل دارد که جایی برای این مشکل نداریم.


بازیکن سابق تیم ملی درباره صحبت های مهرداد میناوند نیز گفت: فکر می کنم که آقای میناوند نباید صحبتی می کرد، صحبت های ایشان به معنای حمایت از کار آقای عزیزی بوده است، آقایان بدانند سعداوی تنها نیست و تمام خوزستان پشت مربی بومی خود هستند.

وی در ادامه افزود: خداداد یکی از دوستان من است و احترام خاصی برای او قائل هستم اما وقتی حرف از خوزستان می شود ما استانمان را تنها نمی گذاریم. نباید از نجابت و اخلاق سعداوی سوء استفاده شود.


علوی در ادامه نیز افزود: فولاد تیم خوبی است و فرصت نیاز دارد تا به دوران اوج باز گردد، من فکر می کنم یک دوره ٥ ساله باید به آقای سعداوی فرصت داده شود تا به مانند قبل نماینده های زیادی در تیم ملی داشته باشیم. بالاخره حمایت از سعداوی توسط هیات مدیره و آقای اژدری زاده عالی است.

 

دیدگاه‌ها