کد خبر : 1392429 | 13 بهمن 1395 ساعت 20:03 | 310.8K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان چشم انتشار فیفا

صبح جمعه کدام ستاره استقلالی می شود؟

وجود یک کلمه تفسیرپذیر در نامه فیفا به استقلال موجب شده تا آبی ها همچنان امیدوار باشند که فصل تلخ نقل و انتقالات نیم فصل پایان خوشی برایشان داشته باشد.

صبح جمعه کدام ستاره استقلالی می شود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، آندرانیک تیموریان، سرور چپاروف، روزبه چشمی و البته سجاد شهباززاده 4 بازیکنی هستند که قرار بود پیراهن استقلال را به تن کنند اما نامه محرومیت فیفا و منع نقل و انتقالات نیم فصل آنها از این انتقال محروم کرد. آنها اما امیدوارند در پایان دوره نقل و انتقالاتی ایران، سیستم تی ام اس دوباره استقلال را به رسمیت بشناسد تا 3 بازیکن آزاد به جمع نفرات این تیم اضافه شود.


نکته نامه فیفا به استقلال استفاده از کلمه  entire در توضیح دوره محرومیت نقل و انتقالاتی است. در نامه فیفا نوشته شده استقلال از یک دوره نقل و انتقالاتی به صورت کامل محروم است اما مشخص نکرده که بعد از اتمام دوره نقل و انتقالاتی (در اینجا پنجره زمستانی) استقلال می تواند یار جدید بگیرد یا نه. این مساله ای نیست که فیفا در نامه خود از آن به صراحت صحبت کرده باشد و البته در فدراسیون هم کسی به این سوال پاسخ قاطع نداده و باید دید تفسیر فیفا از این جمله چیست و آیا استقلال از هرگونه نقل و انتقالات تا دوره بعدی (تابستان) محروم است یا نه.


در حال حاضر کادرفنی و مدیران استقلال به جذب 3 بازیکن آزاد خارج از فصل نقل و انتقالات امیدوار هستند و این مساله در شرایطی اتفاق می افتد که سیستم تی ام اس استقلال برای ثبت نقل و انتقالات دوباره فعال شود و این مساله بعد از اتمام زمان پنجره نقل و انتقالات زمستانی (که پنجشنبه ساعت 24 به وقت ایران است) مشخص خواهد شد. البته فدراسیون فوتبال در آخرین مصاحبه مدیران خود اعلام کرده استقلال شانسی در این موضوع ندارد اما همه منتظرند تا به صورت رسمی تکلیف همه روشن شود. آیا ممکن است جمعه 3 بازیکن از این 4 بازیکن به استقلال بپیوندند؟

 

دیدگاه‌ها