کد خبر : 1392870 | 15 بهمن 1395 ساعت 18:29 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: گواردیولا قصد کاهش فشار تیمش را دارد

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد دیدار فردا عصر تیمش برابر آرسنال صحبت کرد.​​​​​​​

کونته: گواردیولا قصد کاهش فشار تیمش را دارد

 

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر، فردا چلسی صدرنشین به مصاف توپچی ها خواهد رفت.

 

شرایط چلسی: "هیچ بازیکنی در ترکیب نیست که امکان حضور در دیدار فردا را نداشته باشد. در دیدار مقابل لیورپول می توانستیم از سد این تیم بگذریم؛ اما در کل معتقدم نتیجه خوبی گرفتیم اما حالا تمرکز ما روی دیدار برابر آرسنال است و می خواهیم نشان دهیم که چه کیفیتی داریم".

 

رقابت قهرمانی در لیگ برتر: "گواردیولا با گفتن این جمله که "چلسی تقریبا قهرمان است"، خواست تا فشار را از روی تیمش بکاهد. آرسنال نمایش خوبی برابر واتفورد داشت و نتیجه تساوی به این دلیل حاصل شد که این تیم بدشانسی آورد. من در گذشته نیز تجربه حضور در کورس قهرمانی را داشته ام و می دانم که باید حواسمان جمع باشد. 15 بازی تا پایان فصل باقی مانده و تیم های قدرتمند زیادی پشت سر ما قرار دارند.

 

 

1176578

 

 

بسیار مهم است که شکست سنگین دور رفت را در خاطر داشته باشیم. از آن زمان تا امروز مسائل زیادی تغییر کرده است و من علاقمندم در حال زندگی کنم. ما یک تیم متحد هستیم و فردا قصد داریم نمایش خوبی در زمین ارائه دهیم".

 

محرومیت ونگر: "نمی دانم که این اتفاق چه تاثیری در شرایط حریف دارد؛ اما من ترجیح می دهم در کنار تیم لب خط باشم".

 

امکان جدایی دیگو کاستا: "من هر هفته شایعات فراوانی در این رابطه می شنوم؛ اما تمام تمرکز ما روی رقابت های پیش رو است. ما از حضور کاستا خوشحالیم و تا تابستان زمان زیادی باقی مانده است".

دیدگاه‌ها