کد خبر : 1392934 | 15 بهمن 1395 ساعت 22:00 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی – آرسنال

در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر، چلسی در استمفوردبریج میزبان شاگردان ونگر خواهد بود.​​​​​​​

پیش بازی چلسی – آرسنال

 

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از کارشناسان پیروزی چلسی در این دیدار را به منزله افزایش فراوان شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری می دانند و اگر آرسنال قصد دارد رقابت قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد، باید با 3 امتیاز به خانه بازگردند.

 

چلسی در هفته گذشته در دیداری دشوار با یک امتیاز از آنفیلد به لندن بازگشت اما توپچی ها با شکست غیرمنتظره برابر واتفورد، شانس بسیار خوبی را برای نزدیک شدن به صدر از دست دادند.

 

همه بازیکنان چلسی برای دیدار حساس فردا آماده هستند و هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی در ترکیب این تیم دیده نمی شود. احتمالا همانند دیدارهای گذشته، کونته از مثلث کاستا، هازارد و پدرو در خط حمله استفاده خواهد کرد و ویلیان نیز در صورت نیاز جایگزین خواهد شد.

 

اما در ترکیب آرسنال سانتی کازرولا، دبوشی و رمسی به علت مصدومیت، گرانیت ژاکا به علت محرومیت و محمد الننی به علت حضور در جام ملت های آفریقا قادر نیستند در این دیدار حضور داشته باشند.

 

دنی ولبک و اولویه ژیرو در تمرینات روزهای اخیر شرکت داشته اند و ونگر امیدوار است قادر به استفاده از آنها در دیدار فردا عصر باشد.

 

 

1177939

 

 

چلسی هر 8 دیدار قبلی خانگی خود را با برد پشت سرگذاشته و در 9 دیدار از 11 بازی قبلی خود برابر آرسنال حداقل 2 گل را به ثمر رسانده است. همچنان آنها 6 دیدار از 7 مسابقه قبلی خود برابر آرسنال در خانه را پیروز به پایان رسانده و در 5 دیدار کلین شیت کرده اند.

 

در 5 دیدار قبلی دو تیم، دو پیروزی سهم آرسنال، 2 برد برای چلسی و یک تساوی به ثبت رسیده است. اما توپچی ها دیدار رفت را با اقتدار و با 3 گل به سود خود به اتمام رساندند و روند پیروزی ها و نتایج درخشان تیم کونته نیز از همان مقطع آغاز شد بطوریکه از آن زمان تا به حال این تیم تنها یک بار و در بربر تاتنهام در وایت هارت لین مغلوب شده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1177938

دیدگاه‌ها