کد خبر : 1393209 | 17 بهمن 1395 ساعت 08:25 | 298.1K بازدید | 0 دیدگاه

خیال قلعه نویی از خط دفاع راحت است

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پرسپولیس

با رسیدن مصدومان تیم تراکتورسازی، امیر قلعه نویی تیمش را با خیال آسوده تری به مصاف پرسپولیس می فرستد.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه ممنوعیت حضور امید عالیشاه، احمد نوراللهی، سجاد شهباززاده و هاشم بیگ زاده مقابل پرسپولیس خبر خوبی برای تراکتوری ها محسوب نمی شود اما با توجه به رفع مصدومیت محمد ایرانپوریان، هادی محمدی و شهرام گودرزی از نگرانی های امیر قلعه نویی برای بازی با پرسپولیس کاسته شده است.


تراکتورسازان اگرچه با کمبود بازیکن بزرگسال مواجه هستند اما با ترکیبی معقول به میدان خواهند رفت. ترکیبی که طبق روال بازی های گذشته با دروازه بانی محمدرضا اخباری چیده خواهد شد.


در خط دفاع رسیدن محمد ایرانپوریان و هادی محمدی خبر بسیار خوبی برای تراکتورسازی بود؛ بر این اساس ایرانپوریان همچون گذشته در سمت راست خط دفاع به میدان می رود و هادی محمدی نیز احتمالا زوج محسن بنگر خواهد بود. پست دفاع چپ نیز به سعید آقایی باانگیزه می رسد.


در غیاب مهدی کیانی و محرومیتی که برای احمد نوراللهی در نظر گرفته شده، احتمالا محمد نوری یک خط عقب تر خواهد آمد و در پست هافبک تدافعی بازی می کند. محمد ابراهیمی وینگر چپ است و کرار جاسم هم هافبک بازیساز تراکتورسازی خواهد بود. محرومیت امید عالیشاه از حضور در ترکیب تراکتورسازی شاید اصلی ترین مشکل امیر قلعه نویی باشد؛ در عین حال رسیدن شهرام گودرزی نیز خبر خوبی است. گودرزی احتمالا در نقش عالیشاه در وینگر راست بازی می کند.


خط حمله تراکتورسازان نیز اگرچه بدون مهدی شریفی تشکیل می شود اما با لوسیانو ادینیو و فرزاد حاتمی زهردار خواهد بود.


روی نیمکت اما دست امیر قلعه نویی تقریبا بسته است؛ او با محرومیت چند بازیکن کلیدی اش باید جوان ها را در فهرست 18 نفره قرار دهد تا تعداد بازیکنانش به حد استاندارد برسد.


فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی زاده، فاخر تهامی، عارف آقاسی، امیر نصرآزادانی، علی طاهران و محمد پاپی نفراتی هستند که مقابل پرسپولیس روی نیمکت تراکتورسازی خواهند نشست.

دیدگاه‌ها