کد خبر : 1393237 | 17 بهمن 1395 ساعت 08:57 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

داورزنی: نظارت ناظران و قضاوت داوران باید دقیق‌تر باشد

درخشنده: امیدوارم مشکلات ویدئوچک برطرف شود

نشست هماهنگی داوران و ناظران لیگ برتری برای مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال با حضور داورزنی برگزار شد.

درخشنده: امیدوارم مشکلات ویدئوچک برطرف شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز چهارشنبه هفته جاری با حضور هشت تیم برتر صعود کننده شروع می‌شود و در سه مرحله پیگیری خواهد شد.

 

بر این اساس و برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات حساس مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال، عصر روز گذشته گردهمایی هماهنگی داوران و ناظران این رقابت‌ها با حضور محمدرضا داورزنی سرپرست فدارسیون والیبال برگزار شد.

 

در این نشست احمد ضیایی نایب رئیس، محمود افشاردوست دبیرکل، سعید درخشنده رئیس سازمان لیگ، امیدوار خاتمی رئیس کمیته داوران و خلیل یگانه مجد دبیر سازمان لیگ نیز حضور داشتند.

 

داورزنی در ابتدای این مراسم در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از تلاش های داوران و ناظران برای برگزاری هر چه بهتر لیگ برتر والیبال گفت: حساسیت مرحله پلی آف لیگ برتر بسیار بیشتر از دور مقدماتی است و به همین دلیل نظارت ناظران و قضاوت داوران نیز باید دقیق تر از دور مقدماتی باشد.

 

رئیس سازمان لیگ نیز با یادآوری نکات مهم برای ناظران و داوران، گفت: در دور مقدماتی مشکلات کوچکی وجود داشت که امیدوارم در مرحله پلی آف این مشکل‌های به ظاهر کوچک نیز برطرف شود.

 

سعید درخشنده تاکید کرد: مهمترین موضوع برای فدراسیون والیبال و سازمان لیگ رعایت قوانین در لیگ برتر است و از ناظران و داوران درخواست می کنیم در اعمال قانون و آئین نامه سازمان لیگ کوتاهی نکنند.

 

رئیس کمیته داوران نیز در ادامه این نشست، نکاتی را یادآوری کرد و گفت: داوران و ناظران باید در مسابقات لیگ برتر به گونه ای با تیم ها رفتار کنند که هیچ شائبه ای برای تماشاگران بوجود نیاید.

 

امیدوار حاتمی با ابراز رضایت کلی از عملکرد داوران در دور مقدماتی لیگ برتر گفت: رقابت های پلی آف حساس است و امیدوارم همچنان دقیق و حتی بهتر از دور مقدماتی در پلی آف عمل کنید.

 

در پایان نیز داوران و ناظران شرکت کننده در این گردهمایی نقطه نظرات خود را اعلام کردند تا رقابت های پلی‌آف با شرایط بهتری پیگیری شود.

دیدگاه‌ها