کد خبر : 1393474 | 17 بهمن 1395 ساعت 22:12 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

حرفهای مدیرعامل مجموعه پدیده درباره سرمربی

محسن شوشتری گفت: من با بعضی از افراد باشگاه پدیده اختلاف نظرهایی دارم و این اختلاف نظرها باعث شده که تکلیف سرمربی تیم نامعلوم باشد.

حرفهای مدیرعامل مجموعه پدیده درباره سرمربی 

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا محسن شوشتری، مدیرعامل مجموعه پدیده درباره صحبت‌های هادی برگی‌زر و وضعیت سرمربی این تیم گفت: من برگی‌زر را قبول دارم و هر چه که ایشان گفته است را تایید می‌کنم. علاوه بر من، استانداری نیز حق تصمیم گرفتن برای تیم فوتبال پدیده را دارد زیرا ما خواهان کمک به فوتبال مشهد و همچنین ورزش جوانان هستیم. استانداری صلاح دید که در دیدار با استقلال خوزستان رضا مهاجری روی نیمکت تیم بنشیند.


وی ادامه داد: من با بعضی از افراد باشگاه پدیده اختلاف نظرهایی دارم و این اختلاف نظرها باعث شده که تکلیف سرمربی تیم نامعلوم باشد. من زمانی که نتوانم برای پدیده موثر باشم ترجیح می‌دهم دیگر فعالیت نکنم. تیم ما نیز تا این مقطع از فصل خوب نتیجه نگرفته درحالی که از لحاظ مالی نیز مشکلی نداشته است. رضا مهاجری برای ما زحمت زیادی کشیده و حتی بازیکنانش در دیدار با استقلال خوزستان بازی خوبی ارائه دادند اما وقتی تیم نتیجه نگرفته باید بداند که زحماتش موثر نبوده است. من که نمی‌توانم پلیس را خبر کنم تا نگذارم مهاجری پدیده را تمرین دهد.


شوشتری درباره سرمربی کنونی تیم فوتبال پدیده مشهد توضیح داد: من هر چه آقای حیدری و برگی‌زر گفته‌اند قبول دارم و عکس من با پرویز مظلومی نشان می‌دهد که چه کسی سرمربی تیم است. عبدالله ویسی در سپاهان و رسول خطیبی در ماشین‌سازی کار پسندیده‌ای انجام دادند و وقتی دیدند که نمی‌توانند برای تیم‌شان موثر باشند از سمت خود کناره‌گیری کردند. امیدوارم مهاجری نیز این قضیه را درک کند البته رضا مهاجری یکی از اخلاق‌مدارترین مربی‌های کشور است.


گفتنی است روز دوشنبه تکلیف سرمربیگری و هیات مدیره پدیده رسما مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها