کد خبر : 1393535 | 18 بهمن 1395 ساعت 11:14 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی کامرون: تازه در ابتدای راه هستیم

هوگو بروس، سرمربی تیم ملی کامرون پس از قهرمانی در جام ملت های آفریقا مدعی شد که تیمش هنوز جای پیشرفت دارد.

سرمربی کامرون: تازه در ابتدای راه هستیم

به گزراش "ورزش سه"، مصر با گل الننی  از حریف خود پیش افتاد ولی انکولو موفق شد کار را به تساوی بکشاند و در نهایت در دقیقه 88، وینسنت ابوبکر گل دوم را به ثمر رساند تا تیمش پیروز میدان باشد. در حالی که 7 بازیکن از جمله جوئل ماتیپ، مدافع لیورپول از حضور در تیم ملی خودداری کرده بودند، بروس معتقد است که تیمش جای پیشرفت دارد.

 

1178460

 

 

او گفت:" اینکه وقتی من سال گذشته به کامرون آمدم، یک گروه بازیکن بودند که هیچ انگیزه ای نداشتند حقیقت دارد و من باید تغییر ایجاد می‌کردم. آنها برای تیم ملی بازی نمی‌کردند زیرا مجبور بودند، زیرا مربی از آنها خواسته بود. بنابراین تغییراتی در بازیکنان به وجود آوردم و بازیکنان جوان را به تیم آوردم و به تلاش کردن ادامه دادیم. ما تیمی داریم که هنوز در بالاترین سطح نیست.‌ می‌توانیم بهتر شویم ولی فکر می‌کنم تازه در آغاز راه هستیم.

 

برای بازیکنان خوشحالم. این‌ها یک گروه بازیکن نیستند، بلکه یک گروه دوست هستند. برای همین است که نیمکت کاملا با انگیزه است. مقابل سنگال، غنا و امروز مقابل مصر، این بازیکنان عالی بودند. برای من مهم تر از هر چیز نتیجه است. خوشحالم که جام را کسب کردیم. این نشان می‌دهد که مسیر تلاشمان درست بوده است، مخصوصا در چند ماه اخیر."

دیدگاه‌ها