کد خبر : 1393561 | 18 بهمن 1395 ساعت 13:07 | 62.7K بازدید | 3 دیدگاه

همینکه مجتبی محرمی را سالم می‌دیدیم خیلی خوب بود؛

شاهردوی: دیروز یاد خودم افتادم

رضا شاهردوی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس معتقد است که دوندگی زیاد و شناور بازی کردن رمز اصلی موفقیت تیم برانکو ایوانکوویچ است.

شاهردوی: دیروز یاد خودم افتادم

رضا شاهرودی بازیکن سابق پرسپولیس در مورد پیروزی روز گذشته برابر تراکتورسازی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در حالی که می گویند چند بازیکن تراکتورسازی در زمین نبوده، من اعتقاد دارم حتی اگر آن ها هم در زمین بودند همین نتیجه رقم می خورد چون واقعا پرسپولیس دیروز هم در حمله و هم در دفاع خیلی خوب کار کرد و کار تاکتیکی خوبی داشتند. قبلا هم گفتم دوندگی و شناور بودن رمز موفقیت آن ها است؛ بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب جای همدیگر را پر می کنند و هر کس در جای خود با بازیکن کناری خود زوج سازی می کند. ضمن اینکه تا دقیقه 90 خیلی خوب می دوند و در اخر بازی هم وقتی به رختکن رفتم جو خیلی خوبی بین بازیکنان حاکم بود و شوق قهرمانی را می شد در چشم های آن ها دید.


شاهرودی در مورد تغییرات تیم پرسپولیس که به خوبی جواب می دهد و همینطور اضافه شدن شهاب کرمی که قرار است جایگزین کامیابی نیا شود، ادامه داد: خوب من شناخت زیادی روی شهاب کرمی ندارم؛ حتما بازیکن خوبی بوده که او را گرفته اند. من خودم فکر می کنم فرشاد احمد زاده به وسط زمین می آید. احمد زاده با اینکه برای اولین بار در دفاع چپ بازی می کرد خیلی خوب بازی کرد و نمره قبولی کرد، فقط ای کاش کمال کامیابی نیا زودتر تعویض می شد تا کارت زرد نمی گرفت.


وینگر چپ سال های گذشته پرسپولیس در مورد صحبت های اخیر کارلوس کی روش پیرامون بازیکنان تیم ملی که معتقد بود اضافه وزن دارند، عنوان داشت: آقای کی روش حرفه ای است و نباید چنین  صحبت هایی را انجام دهد و بگوید بازیکنان ملی پرسپولیس اضافه وزن دارند؛ دیروز هم تمام بازیکنانی که گل زدند ملی پوش هستند. زدن این حرف ها قبل از بازی تراکتور اصلا خوب نبود. همه پرسپولیسی هستیم و پرسپولیس را دوست داریم. به نظرم این رفتار در مجموع قشنگ نیست و من هم خودم در صفحه مجازی ام پست گذاشتم و گفتم این نتیجه جواب دندان شکنی به صحبت های مطرح شده بود.

 

1178527

 


وی ادامه داد: به نظرم این کار حرفه ای نیست و فدراسیون باید میان داری کند؛ متاسفانه الان همه چیز فوتبال را به کی روش داده اند و او هم هر کاری می خواهد انجام می دهد. به نظرم باید مثل لیگ های اروپایی باشیم که 72 ساعت قبل بازی بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می دهند؛ حالا ایران با آن ها فرق می کند و می توانیم این مدت را یک هفته کنیم، نه اینکه بازیکنان 25 روز در اردوی تیم ملی باشند.


بازیکن سابق پرسپولیس در مورد گردهمایی بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس که در بازی روز گذشته در ورزشگاه آزادی حاضر بودند، اظهار داشت: بله بالاخره همبازی های قدیم و پیشکسوت ها را دیدیم که خیلی خوب بود. همین که  آقای محرمی را صحیح و سالم دیدیم خیلی خوب بود، چون چند وقت پیش بستری بودند. هواداران در صفحه های مجازی هم دوست دارند که همه پیشکسوتان از تیم پرسپولیس حمایت کنند و ما هم تاجایی که بتوانیم این کار را ادامه می دهیم و من خودم در بازی های بعدی هم اگر بتوانم حتما به ورزشگاه می روم. این همبستگی به نظرم باید باشد؛ بعد از بازی هم ما به رختکن رفتیم و لحظات خیلی خوبی بود؛ بازیکنان پرسپولیس هم با ما سلفی گرفتند. به نظرم این احترام باید دو طرفه باشد و بازیکنان پرسپولیس صد در صد احترام پیشکسوتان را داشته باشند چون بالاخره در زمان ما هم این 100 هزار نفر به ورزشگاه می آمدند. من خودم دیروز حس جالبی داشتم و یاد خاطرات قدیم را کردم که از کناره ها حرکت می کردم و سانترهای در حرکت انجام میدادم.


شاهرودی در مورد حمایت چشم گیر هواداران از این تیم بیان داشت: پرسپولیس وقتی روند خوبی را داشته باشد هواداران هم می آیند که برد پرسپولیس را ببینند، چند سال این اتفاق افتاده بود ولی یکی دو سال است که خیلی خوب شده و هواداران با فوتبال آشتی کرده اند. این ها هم به خاطر این است که تیم در نیم فصل دوم همه بازی های خودش رو برده و در مجموع هواداران هم همین را می خواهند.


شاهرودی در پایان در مورد سروش رفیعی و نقش تاثیرگذار او گفت: به نظرم بار فنی سروش خیلی بیشتر از این ها است و به فرصت بیشتری نیاز دارد تا توانایی های خود را نشان دهد. دیروز هم خیلی خوب با محسن مسلمان میانه زمین را در اختیار گرفته بودند و جای هم را پر می کردند. به نظرم سروش الان تشنه گلزنی است و مطمئنم با همین روند در هفته های آینده گلزنی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها