کد خبر : 1393583 | 18 بهمن 1395 ساعت 14:49 | 32.1K بازدید | 5 دیدگاه

پهلوان آخرین فاتح دروازه پرسپولیس

پرسپولیس پس از آنکه در پایان دیدار هفته چهاردهم برابر ذوب‌آهن بازنده ورزشگاه فولادشهر را ترک کرد همه دیدارهای بعدی را تا به امروز برده و در این فاصله هیچ گلی هم دریافت نکرده است.​​​​​​​

پهلوان آخرین فاتح دروازه پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"،  تا قبل از آغاز رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر پرسپولیس با پنج پیروزی پیاپی مشترک با ذوب‌آهن رکورددار بردهای متوالی در لیگ شانزدهم بود. قرمزهای پایتخت پس از برتری قاطع برابر تراکتورسازی نه تنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود در جدول به 9 امتیاز افزایش دادند که تعداد بردهای پیاپی آنها به 6 رسید.


به این ترتیب، شاگردان برانکو هم رکورد قبلی خود را بهبود دادند و هم با کنار زدن سبزپوشان اصفهانی در این عنوان بی‌شریک شدند.


جالب این است که پرسپولیس پس از آنکه اولین باخت خود در لیگ شانزدهم را در هفته چهاردهم برابر ذوب‌آهن متحمل شد هم روی دور بردن افتاد و هم دیگر هیچ گلی دریافت نکرد. یعنی پس از آنکه احسان پهلوان در شصت و ششمین دقیقه دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر دروازه «بوژیدار رادوشویچ» را باز کرد هیچ بازیکن دیگری موفق به فروریختن سنگر قرمزها نشد تا جمع دقایق بسته ماندن دروازه آنها در لیگ برتر به 564 دقیقه برسد. البته علیرضا بیرانوند که از بعد از بازی با ذوب‌آهن به چارچوب دروازه پرسپولیس برگشت در 6 مسابقه اخیر حفاظت از سنگر قرمزها را به عهده داشته است. به عبارت دیگر، شماره یک تیم ملی در بازگشت از مصدومیت به مدت 540 دقیقه دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشته است.

دیدگاه‌ها